Hej, det vil være super hvis du kan give lidt feedback på vores e-handels site www.smtp.dk -- nogen gange stirrer man sig blind på "look and feel" og funktionalitet når det har været i produktion i 1 års tid...tak for hjælpen
Først og fremmest en flot side - som tilbyder en god service. Jeg var selv tæt på at bestille for noget tid siden, men fandt senere ud af at mit problem var at der var blokeret for alle udgående mail-porte, ikke bare udbyderens. Men nok om det.
Smart at i tilbyder en gratis test-periode, hvilket overbeviser folk om at jeres produkt er værd at købe (at det fx ikke bare er noget i presser dem til at købe, hvorefter de oplever dårlig service og ustabile servere). Personligt syntes jeg ikke om jeres abonnementer, og det at man skal betale pr. e-mail man sender. Det bedste ville være, hvis man fx betalte pr. email-konti og så kunne sende ubegrænsede mails.
Et alternativ var også at lave et abonnement, hvor man betale for forbruget (ligesom med mobiltelefoni) - hvor man kunne indsætte fx 300 kr også få lov til at sende xxxx udgående e-mails. Den konto tror jeg at flere ville benytte, da de så ikke "binder" sig til et antal eller andet. Jeg ville heller ikke betale for 400 krs taletid pr. måned, hvis jeg kun talte for 300 kr. Men jeg vil samtidig også blive sur, hvis jeg ikke kunne tale for 450 kr. en måned jeg havde brug for det ,også bare betale lidt ekstra selvfølgelig.
Ved ikke om jeg kludrer i det, eller om det er til at forstå mit budskab. Held og lykke med projektet, er sikker på at i nok skal få en masse kunder på snoren (i mig tidligere søgen efter en smtp-udbyder, fremstod i hvertfald som den mest professionelle og overskuelige udbyder).
Umiddelbart ser det meget fornuftigt ud, meget simpelt og overskueligt design. Det første jeg lige faldt over er at der mangler en del relevante oplysninger såsom CVR nr. og adresse.
Jeg synes det virker lidt overflødigt at have både punkterne Hjælp, Kundeservice og FAQ i hovedmenuen, i sær eftersom Hjælp og Kundeservice jo i et vist omfang indeholder de samme oplysninger. Når man klikker på abonnement i menuen, ville jeg mene det var mere hensigtsmæssigt at man kom direkte til oversigten/sammeligningen af de forskellige abonnementer fremfor tekstsiden hvor de kort beskrives.
Tak for super feedback. Ubegrænset mail afsendelse kan blive et problem mht. spam, der vil vi bevæge os på en knivsæg. Abonnement i stil med Mobil ab. kan være en god ide, dog kræver det et meget effektivt system til at notificere smtp.dk abonnenten om at han er ved at nå loftet for sin "sendetid" på feks 300,- så der skal tankes op igen, men helt klart en udviklings ide vi vil overveje CVR nummer står under Firmakontakt og Salgs -og leveringsbetingelser. Og klik-logikken i hovedmenuen kigger vi vist også på en xtra gang udfra jeres kommentarer....