Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et firma til udvikling af et større datateknisk CRM system?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du til udviklingsstærkt firma, som kan håndtere udvikling af et større datateknisk CRM system?

Der er som udgangspunkt ingen krav til udviklingsplatform og konkret erfaring med CRM systemer. Det vigtige i denne sammenhæng er dog, at firmaet har nogle hardcore udviklere, som har styr på større datatekniske setups og som kan arbejde meget modulært.

Links er meget velkomne :)

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver "udvikling af et .. crm system" - mener du dette eller mener du anvendelse af et crm-system ?

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej enielsen2012,

Jeg mener, at systemet som skal udvikles er et CRM system - det kan måske være forvirrende at kalde det et CRM-system- i bund og grund handler det jo om, at udvikle et online system, med en CRM tankegang, hvor forskellige brugergrupper kan interagere med data i relation til hinanden og på tværs af forskellige parametre..

Så har du erfaring med nogen eller kan anbefale et firma, så smid gerne et link :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at specificere mere hvad opgaven går ud på? det virker lidt useriøst andet.. Skriv hvad du gerne vil have lavet så godt som muligt! Så har vi mulighed for at se på det

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Seierup ,

Jeg fisker blot efter referencer / anbefalede referencer, på potentielle firmaer, som har kapacitet til at udvikle større datatekniske systemer med features ala et CRM-system. Jeg er ikke ude på at kravsspec'e nogen opgave her, men blot få en ide om, hvilke firmaer der er anbefalingsværdige. Det synes jeg bestemt ikke er useriøst...

Har du et firma i tankerne, så skyd løs - så vil jeg meget gerne tage et kig på det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

www.4ds.dk - men det skal jeg selvfølgelig foreslå eftersom det er hvor jeg selv sidder. Angel

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dit oplæg er mildt sagt noget abstrakt, men jeg kan bestemt anbefale Visma, som har et glimrende CRM system som giver mange muligheder for tilretninger. Eftersom Visma er SQL baseret kan man yderligere lave en myriade af tilbygninger og integrationer. Jeg synes produktet er genialt, men det er ikke sikkert, at det er velegnet til dit formål.

Vi har rigtigt gode erfaring med Visma-forhandleren iAdvice (www.iadvice.dk) - de er temmeligt kreative.

God fornøjelse,

Jens

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens og keysersoze,

Der er intet abstract i det, det er blot ikke helt specifikt :)

Men jeres anbefalinger er helt i skabet - lige præcis det jeg leder efter.
Jeg siger tak for bidragene!

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Abstrakt er det modsatte af konkret. Dit oplæg er meget ukonkret :-)

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel heller ingen grund til at gå i nærmere konkrete detaljer hvis målet i første omgang er at finde mulige firmaer - når det eller de mulige firmaer så er fundet kan de abstrakte tanker gøres mere og mere konkrete så der til sidst står det rigtige firma tilbage med den rigtige opgavedefinition. Derfor ser jeg ingen umiddelbare mangler i indlægget - det er jo trods alt ikke en fast pris der forespørges.

Hvis der skulle være spørgsmål om kompetencer, teknik eller lignende hos 4D Systems så kontakt os endelig.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)