Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg for utålmodig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Jeg har lige lidt frustrationer.

Jeg har min egen klinik som hypnoterapeut og har haft den i over 1 år, min forventning og forhåbning var, at jeg nu ville leve af det fuldtid, men desværre mangler der en del klienter for at jeg kan komme op på fuld tid. Jeg har en del klienter og de finder mig oftest via nettet. Jeg har benyttet mig af adwords, opslag, avisannonce, er medlem af diverse foreninger, der ligger højt placeret på google. Mit problem er, at der er bare lidt stilstand lige nu. Det går op og ned, det ved jeg, men det har bare varet længe nu.

Jeg har været på virksomheder og lave rygestop og har tænkt at jeg vil prøve at få det igang igen. Men er det ikke drøn svært at komme ud til virksomhederne - drukner de ikke i tilbud for tiden (grundet den nye lov, der snart træder i kraft)??? De virksomheder jeg har været på har selv kontaktet mig.

Har i nogle forslag til, hvordan jeg kommer videre.

Derudover har jeg en online slankeside. Jeg har nogle tilmeldinger på naturligslank.dk, det gik rigtig godt i starten, men lige nu er der langt i mellem tilmeldingerne. Jeg har et hamrende godt produkt som jeg ved virker - hvordan får jeg målgruppen til at finde mig?? Og ikke mindst - hvordan får jeg dem til at tilmelde sig??

Det er sikkert nogle store spørgmål, men håber bare at få nogle fif til videre arbejde. Og jeg er klar på, at det er hårdt arbejde!!

Jeg skal på 2 messer i september, en forbrugermesse i welness afsnittet og en alm. helsemesse. Her udover har jeg et brev klar til nogle lokalaviser, hvor jeg tilbyder deres journalister at prøve hypnosen. Ideer modtages med kyshånd.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:13
Hejsa! :-)

Det var da ærgerligt at du bor så langt væk.. Jeg er nemlig lige præcis i din målgruppe med nogle ekstra kilo på sidebenene!  *G*
Jeg har faktisk overvejet hypnose.. det der holder mig tilbage er faktisk en lille snert af frygt for hvad det egentligt er og at jeg til slut vil opnå et nederlag og så har jeg ikke lige penge til at smide i behandlinger som måske ikke virker. Mine kostvaner er frygtelig og jeg er utrolig kræsen...
Jeg er utrolig facineret af hypnose, men holder mig alligevel tilbage.. og der er altså en barriere der skal overskrides der.
Nå og hvad vedkommer de så lige debatten at jeg har et par ekstra håndtag her og der?!?!? *L* Ja jeg tror ikke at jeg er den eneste der går med disse tanker.
Hvad med evt. at lave nogle konkurrencer via dein hjemmeside hvor du udlover "prøvetimer", konkurrencerne kan evt. køre i samarbejde med nogle af det større slankesider på nettet? (jeg annoncerer gerne for den på lokalspot.dk også).
kontakt evt. nogle slankegrupper i lokalområdet og spørg om nogle vil være forsøgspersoner.
Jeg tror du bedst rammer din målgruppe ved at folk der har prøvet det anbefaler det til nogle andre.
Spørg det lokale bibliotek om de har lyst til at være vært for et foredrag.
Måske du kan finde en kursist/klient, der har tabt en dele kilo ved din hjælp, som har lyst til at få sin historie i ude og hjemme (eller en af den andre ugeblade). Bladene plejer at være vilde med de historier.
De initiativer du allerede er ved at sætte igang lyder rigtig gode.
Der ud over er der jo også utrolig mange tilbud til både overvægtige og rygere, så du er kommet ind på et presset marked... men målgruppen er til gengæld også enorm!

Jeg håber det gav lidt inspiration.

Held og lykke!

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 14:19
Hejsa,

Jeg vil da lige tage en kigger på din side. Det ser da spændende ud.

Se TV2 i morgen tirsdag 20.50 - der får du i alt fald et indblik i hypnosen. Det er slet ikke farligt ;)

Det er jo lige netop dig www.naturligslank.dk henvender sig til og så får du endda amino rabat. Det er hypnosecd''er og individuel kostvejledning online!

Jeg har kørt testpersoner med foreløbige gode resultater, ingen af dem vil desværre stille op til ude og hjemme eller lignende. Måske jeg skulle have stillet det som krav for at medvirke, en af dem er min kone (faktisk på grund af hende jeg har lavet cd''erne) og det går bare rigtig godt for hende og hun stiller helt sikkert op når hun har gennemført vægttabet, men virker det troværdigt i medierne???. Jeg fik de første betalende medlemmer her 1. marts og de er jo langt fra færdige, men min tanke er da bestemt, at der skal noget presseomtale ud - men som hr. Thorborg så klogt siger, så ikke før, der er en succes.

Problemet med de "store" slankesider er, at de har deres tilhørsforhold til diætister, vægtkonsulenter eller andet.

Jeg har et nyhedsbrev, hvor jeg 2 gange om året trækker lod om gratis hypnosebehandlinger, det har været stor tilslutning til, men kun 2 betalende klienter. De fleste kommer der for konkurrencens skyld.

Den med slankeklubber er en god ide. Dem må jeg ha'' fundet nogle adresser på. Og helt sikkert jeg skal have kontaktet bibliotekerne heromkring - dejligt med ideer jeg ikke selv har tænkt.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:37
Hvis du mangler "kunder i butikken" må du igang med de mange ting, som kan skabe opmærksomhed omkring dit virke. Hvis du tænker i retning af virksomheder, kunne du jo eks. tilbyde et kort foredrag og ekspempler på hypnoterapi i praksis (hvis det lader sig gøre på ansatte i virksomheder). Ikke sikkert du umiddelbart tjener noget på det arrangement - men det vil evt. skabe efterfølgende kunder. Ligeså vel som du kunne tage ned på din lokale avis - simpelthen henvende dig til redaktionen; Jeg vil gerne udføre hypnoterapi på hele redaktionen - mod at de lave en skæg artikel ud af din dag på redaktionen.

En af mine veninder lavede en happening omkring hendes massage-evner, idet hun til den lokale "sommerfest", hvor hun 2 dage i træk tilbød gratis "prøve-massage" i et lille telt.

Hun fik masseret en hel del - og det skabte kunder, som gerne ville have en opfølgningsbehandling. Ligeså vel som de der måske var for generte til at ligge med bar ryg til offentlig skue henvendte sig efterfølgende.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 16:03
Hej Lasse,

Det er sq (undskylder udtrykket) men det mener jeg, nogle gode ideer. Det er da helt sikkert noget der skal prøves. Der går jo ikke noget af mig for at give gratis hypnose - tværtimod.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:19
Dato: 16-04-2007 16:02:59 Forfatter: hypnotek

Hej Lasse,

Der går jo ikke noget af mig for at give gratis hypnose - tværtimod.

>>>>>>>
Lige netop - forstod jo på dig at du har en indtægt ved siden af - så du er jo ikke helt ude i at du BARE skal have penge ind. Men faktum er blot at når du giver noget væk, skal det nok komme tilbage - i en eller anden form.

Nu kaster jeg lige et par tanker mere i spil; men du kan jo eks. samarbejde med et lokalt fitnesscenter - efter samme ide som med virksomhederne.

Du kan evt. annoncere i lokalavisen (efter artiklen...) hvor du evt. har allieret dig med fitnesscentret om at en behandling hos dig udløser en gratis prøvetime hos dem - eller et medlemsskab hos dem giver 20% rabat hos dig...!

Nu har jeg ikke forstand på hypnoterapi - men jeg ved at mine gode ven (har mange.. haha!) som er kiropraktor anbefale at man flere gange i året får en behandling - derfor sender han pre-aftalte tidspunkter ud på et postkort, så kommer kunden igen - eller kan blot melde tilbage at han/hun gerne vil afbestille tiden.

Mulighederne er mange....

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 10:41
Super ideer - har masser at arbejde videre med og har bla. fået skrevet til lokal avisen og de er interesseret.

Så takker mange gange.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)