Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hollandsk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er,

Vi søger en person, der kan oversætte det der vel svarer til en A4 side fra dansk til hollandsk. Det er vigtigt, at det bliver 100% grammatisk korrekt, så der ikke er noget at sætte en finger på. Den samme person vil vi også gerne bruge til et nogle timers informationssøgning på nettet.

Er du interesseret (eller kender du nogen der er), så skriv nogle linjer om dig selv til kim@tropefisk.dk eller ring til Kim på tlf. 87 26 00 46.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:47

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:42

Søger du stadig en, der kan tale hollandsk ?? Kender en pige, som jeg tidligere selv har brugt til en oversættelse, og som har tilbragt en stor del af sit liv i Holland.

mvh

Iwona

gazela.dk 40820055
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:15
Hej Kim

jamen jeg kan da sagtens hjaelpe med oversaettelse til hollandsk. Jeg er bosat i Holland med eget firma. Det er noget af det, vi bl.a yder som service.

du kan gaa ind paa min hjemmeside

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 13:15
Hos Denker Media arbejder vi også med oversættelse fra dansk til hollandsk og omvendt.
Vi har senest oversat dokumenter og rapporter til hollandsk for flere kendte og etablerede virksomheder herhjemme.

Læs evt mere om vores oversættelsesarbejde her: Dansk-Hollandsk oversættelse

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)