Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virksomhedsnavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et spørgsmål, hvis jeg har oprettet et firma der hedder x og der er en som har et domæne navn som hedder præcis det samme som mit firma, kan man så godt gøre krav på domænet da det eksisterende domæne navn/indhold ikke er et firma?

Hilsen

Per

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange detaljer, der mangler før jeg kan give et kvalificeret svar, men som udgangspunkt hedder det du ønsker at gøre Reverse Domain Hijacking, og det er ikke noget der er velanset.

Så uden at kende til yderligere detaljer bliver svaret, nej du kan ikke stjæle et eksisterende domæne fra en person, bare fordi domænet ikke bliver anvendt kommercielt.

Hvis du ønsker et mere seriøst svar, må du komme med flere oplysninger. Såsom minimum hvilken endelse, der er tale om? Det kommer måske som en overraskelse, men forskellige lande har forskellige regler og internationale domæner har andre regler.

Jeg vil ikke ønske dig held og lykke, da jeg ser det som dybt umoralsk at man prøver på at stjæle et domæne fra en anden person, bare fordi man føler at ens virksomhed vil have større anvendelsesværdi, end den anden persons anvendelse af domænet.

Hvis det var således, at virksomheder havde mere ret til et domæne, bare fordi de havde større resourcer, ville alle .dk-domæner tilhøre AP Møller.

Kommer snart...

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:49

Jeg har ikke snakket om at stjæle - det sagde du. Jeg spurgte bare om jeg kunne gøre krav på domænet/altså om der var en regel for at man faktisk ejet navnet. men tak for svaret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange ting er afgørende dit brand omkring virksomheden og dit varemærke er det noget der huskes ?

hvis du  er et totalt ukendt firma intet varemærke intet om dig , har du en meget ekstrem svær sag

vis har patent på et produkt og de heder navnet

vis person bruger domænet mere end mail men bare sige en lille plan, faktisk bare en plan for domænet de kan fremvise er din sag meget dårligere 

Husk videre salg af domæner er ikke lovligt men vis du motivere den anden part til at overtræde reglen kan sagen komme til gå meget imod dig 

Husk det kan vis endelige vinder får du måske også dårlige omtale igennem press derved ikke værd at prøve for vinder eller taber du, kan du  i sidste tabe for den dårlige omtale skal der efterfølgende rettes op på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)