Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs Partner søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en marketings virksomhed der søger efter en Partner, Evt en halv ejer af virksomheden.

Vi operere fra Asien. Dog har vi en lille afdeling i England.

Jeg leder med lys hat og briller, efter en person der vil stifte partnerskab og partner tid med mig.

Iøjeblikket har jeg 2 aftaler med Danske virksomheder. Og de skulle gerne udvides over de næste par måneder med en Lang tids kontrakt.

Vi er pt. 3 ansatte. Men jeg er dog igang med at finde flere folk til at arbejde for mig, inde for de næste 2 Mdr. Da jeg er i god udvikling. Og det ser kun positivt ud i 2012.

Vi er en Virksomhed der har Hoved afdeling i Manila. Pga. De fordele der er ved at invistere på Filippinerne. Og der er også et lille kontor der nede som der kan bruges inde fro kort tid.

Jeg forventer at det er en person der kan dedikere tid, og arb. lyst til at udvikle denne viksomhed mere.
Vi er som sagt et marketings firma. Og vi spænder vidt inde for marketing. Ud dybende vil komme hvis du er interesseret.

Ved interesse. Vil der blive udfærdigt en NDA. Da det er en Løsning jeg ikke vil ud i det offentlige. (kontakter-kontrakter Osv). Så dette skal kunne accepteres.

Hoved focus er IT. Men jeg har noget sideløbende inde for Medicin branchen også. Som der meget snart gerne skulle intigreres i virksomheden.

Mere info gives ved seriøs interesse.

Ser frem til Private henvendelser.

Hilsen Jim

Tilmeldt 12. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Jim

Leder du stadig efter en partner og indgår digital marketing (multi Channel) i dine services?

Mvh
Jens
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)