Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man i kontakt med kendte iværksættere?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har bare et hurtigt spørgsmål til, hvordan man kommer i kontakt med kendte danske iværksættere, såsom Morten Lund, Anders Matthesen, Janus Friis, Jesper Buch osv.

Er der nogle der kender til nogle gode fremgangsmåder? Det er klart at det ikke kan være helt nemt, for hvis det var det, ville de formodentlig få spam... og så lidt mere spam. Smile

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:24

Jeg har været i kontakt med alle du nævner undtagen Anders.

Mit råd er simpelt, ring til dem.

Edit: Janus Friis får du nok ikke fat i, han er en meget privat mand, prøv i stedet hans partner Niklas Zenstrøm

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 16:41
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:46

Niklas:

Mit råd er simpelt, ring til dem.

tak! men nu har jeg ledt, og synes godt nok de gemmer deres telefonnumre godt Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:50
Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:54

Jeg ved ikke hvad Janus Friis laver i dag, men han har sikkert meget travlt, og derfor er det nok bedst at sende ham en mail hvis du meget gerne vil i kontakt med ham.

Jeg selv ringede selv til ham den gang han lavede Skype, og skulle bruge nogle kommentare til programmet. Da der ikke var flere end et par 1000 den gang der brugte det, tog det ikke lang tid at finde ham, og ringe ham op på Skype.

Meget teknisk og genial mand må jeg sige, men også utrolig flink :)

EDIT:

Du har lige et link til hans hjemmeside; http://www.janusfriis.com

Ville også lige nævne at det link som Kristian Primdal linker til taler meget sandt. Jeg fik ca. det samme svar da jeg spugte rundt omkring da jeg var på tur rundt i USA sidste år. Det er lykkeds mig at få flere folk til at skrive tilbage.

Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:13
Jeg laver en skole opgave hvor vi skal skrive en avis i klassen og min gruppe har fået kendte så vi skal prøve så godt vi nu kan at komme i kontakt med dem for at interviewe dem. Og jeg tænkte på om du vidste hvordan man fik fat i fx. Rasmus seebach, medina, Linda p eller andre sådan lidt mere kendte som alle kender! Det må også være skuespillere eller andet jeg er åben for forslag. Jeg håber nogle kan hjælper mig!!!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22

Fifidongk:
Jeg laver en skole opgave hvor vi skal skrive en avis i klassen og min gruppe har fået kendte så vi skal prøve så godt vi nu kan at komme i kontakt med dem for at interviewe dem. Og jeg tænkte på om du vidste hvordan man fik fat i fx. Rasmus seebach, medina, Linda p eller andre sådan lidt mere kendte som alle kender! Det må også være skuespillere eller andet jeg er åben for forslag. Jeg håber nogle kan hjælper mig!!!

Ring til deres bookingbureauer eller find telefonnumre på deres hjemmesider.
Det kan godt være, at du skal ringe 10 steder hen, før du får fat i en bestemt person, men bare klø på med krum hals. De fleste vil gerne hjælpe.

Jeg har en gang kørt et kursus, hvor eleverne skulle skaffe interviews med kendte. Én af kursisterne fik aftalt et tidspunkt med den kendte Hr. Møller, men desværre så sent, at han ikke kunne nå at få det med i sin opgave, så han droppede det.
Det er dog nok næppe længere realistisk... :-/
Venlig hilsen
Hans
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)