Tak. Læser jeg lige :-) |
Det sjove ved de 3 er at de allesammen er ejet af Expedia :)
Som desuden ejer Tripadvisor..
Expedia blev startet af Microsoft!
Så er det nok fun facts for i dag..
Tak. Læser jeg lige :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det sjove ved de 3 er at de allesammen er ejet af Expedia :) Som desuden ejer Tripadvisor.. Expedia blev startet af Microsoft! Så er det nok fun facts for i dag.. |
Tænker, at Expedia.dk må være det bedste bud, hvis man som dansker ønsker at blive partner med sit eget Affiliate rejsesite? Der er vel ikke nogen, der er større? :-) Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
I løbet af mine år i hotelbranchen har jeg altid foretrukket Booking.com. (som er KÆMPE) De er desuden nogle hårde bananer når der skal forhandles kommission |
Er kommissionen til forhandling? Selv er jeg nødt til at implementere en søgemaskine, der samler det hele i ét - hotel, fly og bil. Dbh Thomas |
Der er stor forskel blandt de forskellige hoteller. Specielt hvis du er preferred partner er vi oppe i de 20% hotellet betaler (der skal de dog opretholde en vis standard i form af ratings (karakteren 7.0 på Booking.com). Store kæder som Hilton og Marriott har bedre forhandlingsbetingelser så de betaler selvfølgelig mindre. Et hotel er nutildags næsten tvunget til at have allotment på online bookingkanaler |
Læser lige tråden igennem og kommission er set fra et hotels synspunkt og selvfølgelig ikke en affilliate (der skal du trække flere tusinde om måneden før du kan rykke de 6?%) |