Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man gøre af daglig SEO?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at SEO optimere min side så meget som muligt. Meta tekst, diverse micro formatting og lignende. 

Problemet er hvad jeg så skal gøre nu udover at skrive nye indlæg jævnligt? Er der ikke nogle SEO-relateret ting man kan gøre dagligt til at forbedre ens site?

Selvfølgelig er der at skaffe inlinks via blogs, fora og lignende, men er der andet? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:13

Udover at producere nyt indhold, som du allerede gør, er her 5 hurtige bud på andre tiltag:

Researche på flere relevante søgeord, som du gerne vil have besøgende på.

Tilpasse eksisterende indhold til at blive optimeret bedre mod diverse long-tail-ord.

Tænke over, hvad du kan gøre for at tiltrække links fra relevante kvalitetssider.

Kigge på, hvad dine konkurrenter gør.

Grave i dine statistikker (f.eks. Analytics) for at se, hvad der virker og ikke virker for dig. (Inkl. at hente yderligere inspiration til søgeord, som du med fordel kan forsøge at få bedre placeringer på).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:53

hav en målsætning siden kan forbedres til den bedste side på internet lig så meget viden på siden at alle vil linke til siden , dette skaber også mere interne struktur på siden ved viden vis kryds linker ved alle kerne ord dette kan gøre ligeså meget som indgående links da du viser mig vejen rundt på siden og du viser søgemaskinerne rundt på siden på den korrekte måde.

Lav mere indhold 

lav videoer på siden både bruges social markedsføring og du har en chance  for video links fra google vis formidler en video på egen side.

billeder giv alt titler og tags 

ordbog egen side omkring ens emme det skaber interne struktur 

lav pressemededelser lav gode artikler 

være aktive forumer facebook google+ twitter amino.dk og husk social knapper på egen side især google+ dette er google eget social netværk dog husk også facebook knap

motivation og en vild passion er det meste afgørende bliv ved i en evig strøm 

ekskra input ideer http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)