|
Hjemmeside med debatforum
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Hvis du ikke vil lave bruger-oprettelser, vil du også få et stort problem med spam - da de fleste så ikke kan tage siden for seriøs, da det er for nemt at bare fyrre noget af, uden at det senere får konsekvenser. Men man kunne godt lave en kombination, som fx på www.hol.dk - hvor det både er muligt at skrive som gæst og som registreret bruger. |
// Jesper Skov
Har godtnok lige henvist til denne artikel i en anden tråd, men må jeg ikke tillade mig at gøre det igen her? Måske finder du den brugbar. En artikel om at være vært på et debatforum. http://alistapart.com/articles/greathost |
Omvendt hænger seriøsiteten for mig også sammen med emnet. Her på amino forventer jeg folk er seriøse, og derfor forventer jeg at man skal registrere sig. På et forum som f.eks. diskutere sladder om de kendte, ville jeg ikke forvente det var nødvendigt at registrere sig. Så mit råd må være at hvis emnet er seriøst og interessant nok vil folk ikke være bange for at registrere sig. Men kan godt gå hen og blive en hønen og ægget diskussion. Men jeg vil sige det kommer an på hvad debatforummet drejer sig om. |
Giv folk en grund til at tilmelde sig. x antal indlæg hvis de ikke er medlem. Når de skriver det første indlæg så få deres email så de kan få et svar. Send så en email med deres login og et password du selv laver (login kan være deres email). Så har du folk inde som medlemmer... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for alle jeres svar. Jeg har besluttet, at brugeren skal oprette en profil, før denne kan skrive et indlæg, da jeg selv mener, det er et seriøst og interessant emne, hjemmesiden omhandler. Den skulle gerne være oppe at køre om en uges tid, så der har I selv mulighed for at vurdere, om det er tilfældet ![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)