Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyveri af design - i Tyskland?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej I kære aminoer!

Hvad gør jeg, hvis en tysker har stjålet mit design uden lov, og brugt det på sit eget website?

Han tillader sig endda at skrive på sit website, at han har lavet en aftale med det pågældende website (altså mit) og min virksomhed, men det er jeg altså 110% sikker på, at jeg ikke har indgået noget af :)

Jeg har naturligvis sendt ham en venligsindet og engelsksproget e-mail, hvor jeg pænt beder ham tage det stjålne design ned fra sit website, men hvad, hvis han siger, at det gider han ikke? Hvordan står jeg så?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 02:58
Dato: 15-04-2007 15:09:14 Forfatter:Mattias Skovhøj
Hej I kære aminoer!

Hvad gør jeg, hvis en tysker har stjålet mit design uden lov, og brugt det på sit eget website?

Han tillader sig endda at skrive på sit website, at han har lavet en aftale med det pågældende website (altså mit) og min virksomhed, men det er jeg altså 110% sikker på, at jeg ikke har indgået noget af :)

Jeg har naturligvis sendt ham en venligsindet og engelsksproget e-mail, hvor jeg pænt beder ham tage det stjålne design ned fra sit website, men hvad, hvis han siger, at det gider han ikke? Hvordan står jeg så?

Hej Mattias,

Lad være med at tage sorgerne på forskud. Kom tilbage hvis din email ikke hjælper, så tager vi den derfra.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:30
Hej Lars.

Sørme om ikke han fangede pointen! :)

Tak for hjælpen.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)