Jeg vil pga. tidspres forsøge mig med at skyde med spredehagl, da jeg allerede har en opgaveannonce på Freelancer, som dog desværre ikke rykker overhovedet.
Jeg vil derfor høre, også herinde, om der er en TELEMARKETINGSSÆLGER (etableret, freelancer eller bare har erfaringen) der vil være interesseret i at påtage sig en opgave med følgende punkter, groft skitseret (alt tilgængelig information og materiale vil blive givet pr. mail og/eller telefon):
Salg af hjemmesider over telefonen med eventuelle tilhørende tilvalg og SEO produkter, som en opfølgning på en Direct Mail kampagne, hvor der er sendt 1000 brochurer ud til mindre forretnings -og erhvervsdrivende i København, som umiddelbart ikke har en hjemmeside tilknyttet deres virksomhed. (Alle telefonnumre vil selvfølgelig blive tilsendt til den pågældende telemarketingssælger).
Prøveperiode på eks. 2 dage, hvor vi måler effekten af opgaven. Derefter kan opgaven udvides til enten x antal flere dage eller indtil alle 1000 potentielle kunder er ringet op.
Gerne hjemmevant med salg af hjemmesider og/eller internetbaseret medier, men ikke strengt nødvendig, hvis bare du er skarp til at sætte dig ind i produkter og koncept og formår at sælge på en oprigtig måde.
Jeg er desuden ret uerfaren i efterspørgelsen på udbud af sådan en opgave, så bær over med mig hvis ovenstående er mangelfuld eller om jeg griber det forkert an. Det vigtigste er, at jeg er villig til at gå i dialog om opgaven, så den kan blive formet på den mest optimale måde, også hvad angår betalingen til dig som telemarketingssælger. Bud modtages derfor gerne og uddybende spørgsmål er sammen med råd og anbefalinger, naturligvis velkomne.