Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 uger og 200 indlæg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke Mads!
Keep up the good work. :-)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:04

@Boysen. Nu er jeg rent faktisk ganske positiv for det meste. Hvad du vil kunne se, hvis du gider at læse flere af mine seneste kommentarer. Wink

Men nej, jeg klapper ikke på ryggen bare for at klappe på ryggen.

Hvis du hentyder til min kommentar i går til Lise Halskovs ekspertindlæg "Sig det kun, hvis du mener det" - ja, så var jeg for hård. Og jeg har også skrevet til Lise og sagt undskyld for mit sure opstød. Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:09

@Thomas, det var med et glimt i øjet jeg skrev det, har faktisk ikke set din kommentar. Men jeg kan godt se det også kan ses som et nyreslag, sorry. 

@Mads, finno så er du også klar til at der kommet lidt brok engang imellem, held og lykke med dig forum!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:
Hvad er der galt i det? Jeg følger bare martins gode råd;-)

Det Martin gjorde var der var nogle der op startet en del debat tråd i forummet og de var eksperter , det er svært i starten , men at poste et forum ved hvert indlæg på dit eget forum kan skræmme flere væk end det får mere gang i forummet .

En god ide var at skrive Pressemeddelelser ud og artikler rundt omkring men jo det er nok svære når man ikke har brand sit eget navn , med det må du i gang med , der findes 1000 vis steder at brande et forum på 

Du kan bruge google og tjekke alle kendte navne så ved du en del mere , derved gør dig selv kendt og de begynder og skrive om dit forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:20

Det er altid rart at høre om sider der rent faktisk kommer fra start, held og lykke med den fremover, lad os se om udviklingen forsætter eksponentielt og du har 800 indlæg om 6 uger ;)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:36

Mikael christiansen:

En god ide var at skrive Pressemeddelelser ud og artikler rundt omkring men jo det er nok svære når man ikke har brand sit eget navn , med det må du i gang med , der findes 1000 vis steder at brande et forum på 

Du kan bruge google og tjekke alle kendte navne så ved du en del mere , derved gør dig selv kendt og de begynder og skrive om dit forum

Jeg tror bare at det var noget nemmere for Martin at starte Amino op end det er for os dødelige :-)

Man skal selvfølgelig ikke spamme bestemte forums til med ligegyldige indlæg, men om igen skal jeg også gøre opmærksom på min side, så flere kan få kendskab til den, der er nu mest for jeres skyld og dem som allerede er tilmeldt og bruger siden dagligt, jeg tjener ikke 1 kr på siden som der er nu.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:10

Mads A.:

Mikael christiansen:

Jeg tror bare at det var noget nemmere for Martin at starte Amino op end det er for os dødelige :-)

Man skal selvfølgelig ikke spamme bestemte forums til med ligegyldige indlæg, men om igen skal jeg også gøre opmærksom på min side, så flere kan få kendskab til den, der er nu mest for jeres skyld og dem som allerede er tilmeldt og bruger siden dagligt, jeg tjener ikke 1 kr på siden som der er nu.

jeg er også almindelig dødelig men brander mig også og andre steder end amino.dk med både pressedemdelser - artikler og alt muligt andet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 05:46

Så har du da travlt? for du er godt nok aktiv her på Amino ;-)

Men ja, man skal være forskellige steder på nettet og ikke kun på Amino.dk...I know :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)