Hej derude. Jeg er en ung mand på 20 år, som studere noget sundhedsfagligt. Jeg har længe overvejet at investere i en smoothie maskine. F.eks. en dispenser som denne: http://kaspercoshop.dk/group.asp?group=30. Jeg kunne godt tænke mig at stille en smoothie-maskine op ved mit studie. Inde på det ovennævnte link kan man også købe frugt-puree, som skal i maskinen. En 10 liters koster 260 kr. - hjemmesiden har stillet et forslag op om at man kan tjene 8 kr. på 250 ml. Dvs. at man tjener 320 kr pr. 10 liter man køber. Altså en fortjeneste på 60 kr. Derudover skal påregnes reperationer af maskinen, plastic-glas, strøm og vand. Jeg har tænkt mig selv at stå for at gøre den rent og fylde maskinen op med de 10 liters dunke. Hvis projektet går godt, har jeg tænkt mig at købe endnu flere maskiner og sætte dem rundt på diverse folkeskoler, instituitioner og meget andet. Hvilket kunne gøre at jeg kunne få mængderabet på frugt-pureet. Det vil være rigtig dejligt med en masse kommentarer. Mvh. Jonas Nielsen. |
Har du erfaringer med en smoothie-maskine eller gode råd?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)