Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino bare "himlen" for os alle eller?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:

Selvfølgelig er det ikke ulovligt at oplyse om en oplevelse! Jeg påstår intet ud over hvad jeg har liggende som en ubetalt faktura. Jeg skriver hvad jeg har oplevet og det står jeg 100% ved.

Tror su jeg er så dum at bruge til og penge på at sende Kr. 1200,- til inkasso? Jeg er ligeglad med de penge nu, jeg vil bare advare andre mod at komme i samme situation og alt dette står for min regning og det er bestemt ikke ulovligt.

Har du rettes ord for det dig der er rigtige , vis der er en tvist imellem dig og den person du leveret er det altid hans ord mod dit indtil det modsatte er bevidste og vis viser den anden har ret kan amino.dk dømmes som før injurie og derved kan de ligeså godt lukke vis de tillader uden der gået hele vejen igennem , for de kan aldrig vide hvem som har ret eller ej , jeg har som du ønsker amino.dk lukker eller du lever i din egen verden der kun dig i denne verden og du har altid ret fordi du er både dem der er snydt men siger du også du faktisk også er dommer før retten har sagt OK det er dig der har ret .

Tag det rolig og jeg håber virkelig ikke, du bliver ved og postet for jeg elsker for meget amino.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Det er altså ikke helt korrekt, der er intet ulovligt i at udtale sig om en virksomhed, hvis det er sandt.

Det er ikke sandt før det har fået en dom.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mindes ikke at have brugt ordet svindler, men der i mod bedrager? Jeg ser heller ikke ordet i nogle af de andre indlæg jeg har skrevet. Jeg har følt mig snydt og bedraget, det er hvad jeg har skrevet, så hvor ordet svindler er kommet fra er mig ubekendt?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt tag lige og tjek din mail jeg har sendt en besked.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:

Jeg mindes ikke at have brugt ordet svindler, men der i mod bedrager? Jeg ser heller ikke ordet i nogle af de andre indlæg jeg har skrevet. Jeg har følt mig snydt og bedraget, det er hvad jeg har skrevet, så hvor ordet svindler er kommet fra er mig ubekendt?

forstået de har ikke fået en dom endnu derved vil det være injurie , du må nyde din lørdags aften at amino.dk fik reddet dig før du kom ud på glat bane 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Amino har en regel der siger jeg ikke må poste sådanne indlæg, så gør jeg det selvfølgelig heller ikke. Jeg forstår bare ikke at mine indlæg ikke kan være for egen regning som det er andre steder. Det skal ikke skille nogen ad, jeg er jo ikke interesseret i at ødelægge noget for andrem jeg skrev dette indlæg i god tro og i den tro at jeg kunne hjælpe andre til ikke at komme i en dum situation som jeg selv er kommet, der til og ikke længere. Jeg trækker det hele tilbage og skriver om mine oplevelser andre steder i stedet.

Jeg er da ked af jeg har bragt Jeres pis i kog og at I ikke kunne se det som en virkelig nyttig oplysning, jeg ser der er flere her inde som har haft samme negative oplevelse med nøjagtig samme firma, men dette indlæg er ikke fjernet, der er måske forskel på folk.

Uanset hvad, så vil dette firma fortsætte med at bedrage nye små iværksættere, men hver lille ny iværksætter må da selv kæmpe en forgæves kamp i retten, men sagførere og alle de udgifter der da måtte være forbunden med dette. God kamp!!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Trytheme:
Det er ikke sandt før det har fået en dom.

Og det kan du dokumentere...?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:
Jeg lagde et indlæg om et firma der snyder små erhversdrivende, jeg ville advare mod at arbejde for dette firma, men det sletter man fordi det er negativt?

Det ér sgu så simpelt. Du har fået det forklaret flere gange i denne tråd og den anden. Man kan ikke bare rende og beskylde folk for det ene eller det andet, uden at have noget at bakke det op med, udover din egen erfaring.

Hvis du har beviser for det du snakker om, så tag det med i retten.

Det er muligt du har ret i dine udtalelser, men uden beviser har du intet, og det skal Amino selvfølgelig ikke være ansvarlig for. Det er muligt at DU skriver udtalelserne, men det er Amino, der reelt set har gjort det offentligt, og de hænger på alt hvad der bliver skrevet, og jeg tror personligt de har meget andet at lave end at "vidne" i retten dag ud og dag ind, hvis det blev kotume at svine virksomheder til.

Ha' en god aften.

Med Venlig Hilsen
Morten

Regler er regler - og de skal overholdes. No discussion required.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Trytheme:
Det er ikke sandt før det har fået en dom.

Og det kan du dokumentere...?

Bestemt ikke. Men Koluda du kan jo ikke vide om manden lyver. Har manden ret og det andet firma har fået en dom så kan du begynde at snakke om hvad der er sandt.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Trytheme:

Savio:

Trytheme:
Amino er et seriøst debat forum hvor nogen af de største erhversdrivende personer sidder og debatter og skriver blogs

Det mener du ikke vel? det kan jeg absolut ikke nikke genkendende til.

Jo det mener jeg og fordi det er rigtigt, amino har nogle af danmarks største erhversdrivende ekspert bloggere.

 

Og det er??? jeg har skimtet igennem blogs og jeg ser absolut ingen... jo der er da nogle dygtige iværksættere. Men ser ingen af de største erhvervsdrivende

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)