Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis infografik til din hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 6 person

Hej,

Hvis du har en hjemmeside, en blog, et forum eller webshop, så har jeg en lækker infografik til dig, som du frit kan bruge som indhold til dine besøgende.

Det er faktisk 2 forskellige infografikker. En om bilforsikring og en anden om rejseforsikring.

Se de to stykker infografik her: 

  1. Bilforsikring - forklarer hvad ansvar og kasko betyder og hvad der afgør prisen på en bilforsikring.
  2. Rejseforsikring - få styr på forskellene mellem det Gule og det Blå sygesikringsbevis og hvad der dækker hvad

Hvis du har et sted på nettet hvor dine besøgende kan have glæde af at få et hurtigt overblik over en af de to ting, så kan du kvit og frit indsætte grafikken hvor det passer ind. Eneste betingelse er at du husker at linke tilbage til kilden.

Hvis du ikke selv ved hvordan du indsætter sådan et billede på din side, så sig bare til. Jeg skal nok hjælpe dig.

Har du indhold om biler, rejser, forsikring eller andet relevant, så overvej om ikke du kunne glæde dine læsere med en god gang gratis infografik. :-)

Mvh Anders Saugstrup

PS. Infografikkerne er udarbejdet af Lene Aarup Vinther fra kortsagt.dk og jeg kan varmt anbefale hende som samarbejdspartner!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv har en infografik til deling, så skriv den gerne ind i tråden her også!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en fantastisk idé.

Jeg har selv indsat info-grafikken i det autoforum jeg har. Du må lige sige til hvis du ønsker at kilden skal være tydligere. Hvis I kommer op med mere info-grafik som omhandler biler, er du velkommen til at kontakte mig på support Angel autosnak.dk

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De er godt nok flotte Anders!

Hvor meget koster sådan en? :-)

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dofs:

Det var da en fantastisk idé.

Jeg har selv indsat info-grafikken i det autoforum jeg har. Du må lige sige til hvis du ønsker at kilden skal være tydligere. Hvis I kommer op med mere info-grafik som omhandler biler, er du velkommen til at kontakte mig på support Angel autosnak.dk

Fedt, at du kunne bruge den som indhold på dit forum. Og du har set det perfekt op også, så tak herfra! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

David Bograd:

De er godt nok flotte Anders!

Hvor meget koster sådan en? :-)

Mvh

David

Tak, David! Og ja, det er faktisk et godt spørgsmål det med prisen. Jeg har vist fået dem til vennepriser. :) Prisen kommer sikkert an på den mængde arbejde som en infografik kræver fra grafikeren - og fx hvor let det er for grafikeren selv at læse sig til alle de informationer, som du gerne vil have illustreret i grafikken.

Men send en besked til Lene og spørg om en pris!

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine er de, har desværre ikke selv en blog/side hvorpå de kunne bruges, men kender en der har, så link er hermed sendt videre, tak :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Christensen:
Fine er de, har desværre ikke selv en blog/side hvorpå de kunne bruges, men kender en der har, så link er hermed sendt videre, tak :)

Tak, Kasper! Det ser jeg virkelig pris på! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Infografikken om bilforsikring er online på ZWiPE.dk nu - Den med rejseforsikringer kommer i morgen. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:
Infografikken om bilforsikring er online på ZWiPE.dk nu - Den med rejseforsikringer kommer i morgen. :-)

Super godt, Tobias! :)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)