Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageRank forsvundet?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige tjekket nogle forskellige sider, og kan se, at der ikke længere vises PageRank. Er det kun hos mig, eller er det det samme andre steder?

Og kan det være et endeligt opgør, der helt fjerner PageRank? Eller er der blot tale om et kortvarigt udfald?

Mvh.

Bo

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:27

Ser det samme som dig.. tror bare det er et lille dropout.

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:42

Ja det er bare en lille dropout som der er skrevet, det er nemlig også sådan på min hjemmeside og helseshoppen, og ja mange andre hjemmesider. også udenlandske.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 09:48

Kunne det mon være i forbindelse med en opdatering? jeg har oplevet lidt ændringer i nogle af mine sites den sidste uge, i Pageranken altså... 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:59

seOrdbogen:

Kunne det mon være i forbindelse med en opdatering? jeg har oplevet lidt ændringer i nogle af mine sites den sidste uge, i Pageranken altså... 

Jeg har før oplevet det i forbindelse med en PR opdatering

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:17

KTJ-Media.dk:

Ja det er bare en lille dropout som der er skrevet, det er nemlig også sådan på min hjemmeside og helseshoppen, og ja mange andre hjemmesider. også udenlandske.

MVH Kim

Linkbuilding via Amino sker på stadig mere og mere kreative måder. Stick out tongue
Men jeg er i det mindste mindste glad for, at det ikke er samtlige af mine sider, der er blevet deindexed. 
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 10:22

Halfdan Timm:
Linkbuilding via Amino sker på stadig mere og mere kreative måder. Stick out tongue

Fra en der bidrager så meget til Amino.dk, måtte han sku få links i min signatur hvis han ville!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:26

Halfdan Timm:

KTJ-Media.dk:

MVH Kim

Men jeg er i det mindste mindste glad for, at det ikke er samtlige af mine sider, der er blevet deindexed.
Så kreativt er det nu ikke :) men ja folk får links på kreative måder, men om det er en grund til at blive deindekseret skal jeg ikke kunne sige, da jeg endnu ikke selv har oplevet at blive deindeksret på baggrund af links til hjemmesiden. Det samme har ingen af mine kunder som har fulgt mine råd, heller ikke oplevet. Så de kreative metoder du snakker om, må være utroligt kreative :)
MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00

min side stripper side ser også ud til faldet, jeg håber den stiger igen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:23

KTJ-Media.dk:
Så de kreative metoder du snakker om, må være utroligt kreative :)

Der er ingen sammenhæng mellem det første jeg skrev, om kreativ linkbuilding, og det andet om deindexering af sider.

Jeg nåede blot lige at tænke 'shit', da to af mine sider i dag viste et stort og fedt "?" i mit PR-checker Chrome plug-in, men da alle mine sider viste det, gad jeg ikke bekymre mig om det. Andet punktum var en reference til dét - ikke til kreativ linkbuilding udført af hverken dig, mig eller nogen anden. Wink

Mikael christiansen:

min side stripper side ser også ud til faldet, jeg håber den stiger igen 

..Big Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)