Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 2 på Google :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Nogle ved, at jeg er ret ny hvad SEO - indeksering osv. angår. Og jeg har MEGET at lære endnu.

Men jeg vil nu gerne prale lidt alligevel. For lidt over en måned siden startede jeg www.advertise.dk - Jeg fik stor hjælp fra enkelte aminobrugere og jeg vil være evig taknemmelig... :)

Når man søger på google "tilføj website" kommer jeg op som nr. 2 - Det er da STORT (synes jeg) :D

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Mega, tillykke med det :)

Tip til dit næste SEO-mål: "tilføj link"

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:59
Hej Tommy og tak :)

Hvordan gør jeg så det? Er det en kombination af besøgstal der stiger på siden, samt antal gange "tilføj link" går igen på min side? Jeg har læst et sted, at det heller ikke må gå igen for mange gange? Er det rigtigt?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Det er rigtig nok, at det ikke må gå igen for mange gange. Jeg synes dog det ser ud til at den grænse er rimelig høj :)
En kombination af, at det står en del steder på siden samt du linker til den side internt med:
<a href="http://www.advertise.dk/tilfojsite.php" title="tilføj link">tilføj dit link</a> til denne side.

Der er sikkert tusinde flere gode tips, og jeg ved ikke hvor meget der skal til for at nå toppen,

Prøv evt. at ændre dit tekstlink i signaturen til nedenstående:
<a href="http://www.advertise.dk/tilfojsite.php" title="tilføj link">Tilføj dit link</a> gratis til advertise.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)