Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind en Pris ved at poste på et board, en god ide ??

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Altid rart med kritik :0))

Jamen jeg tror meningen var at såfremt der skulle være 2 stk eller flere der den 01. Juli har 1000+ post så vill der jo komme uenighed så derfor så kunne man så checke hvornår vedkommende har været registreret.

Men du har ret den her kan ses på 2 måder. Jeg vil fluks få det rettet til, takker mange gange....

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:27
Har du styr på at tjekke IP adresser?

Hvad omhandler din side egentlig. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde det på din side.

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:34
Vil bare sige, at hvis I også vil have "almindelige, danske og utekniske mennesker" (som mig selv, der godt kan noget html, men er ret uvidende mht. databaser) til at læse/lære noget om, hvordan de finder, vælger og opretter betalingsløsninger og andet e-commerce, så ville jeg da godt nok ønske, at forummet fandtes på dansk. Ikke at jeg ikke kan læse og forstå det meste på engelsk, men når det drejer sig om de tekniske udtryk, opsætning af scripts, ændring i databaser m.v., så er jeg nærmest dum som en dør. I har ikke tænkt på at lave noget på dansk også?

Hilsen Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:35
Personligt vil jeg stærkt fraråde din idé med en præmie. Du risikerer jo at få dit forum fyldt op med ekstremt meget bullshit. Når så der rent faktisk kommer en potentiel bruger/medlem, så løber de da skrigende bort, når de ser alt det skidt, de skal sortere fra, for før de finder guldet.

Jeg tror, at der vil komme liv i dit forum, hvis det har en berettigelse, og der ikke allerede er et andet velfungerende forum, der omhandler samme emner. Alfa og omega ved sådan et forum er vel, at de besøgende, som kommer dumpende forbi, finder indholdet så stærkt, værdifuldt og interessant, at de vælger at oprette sig som brugere eller abonnerer på RSS-feeds fra forumet.

Til gengæld kan jeg godt forstå du falder for fristelsen for at præmiere/bestikke/lokke besøgende. Jeg synes måske du i stedet skulle lave en konkurrence (hvor dit forum ikke bliver forurenet), og på den måde øge opmærksomheden på din side. Er der noget kvalitet på siden, så skal folk nok komme med input og indlæg.

I øvrigt kan jeg henvise til denne artikel om at være vicevært på sådan et forum
http://alistapart.com/articles/greathost
Måske kan du bruge den til noget. Det skal i øvrigt siges, at jeg har ingen erfaring med viceværtsrollen, men besøger og bruger mange fora (og har frameldt mig på 10 gange så mange også)

Held og lykke med det.

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 19:45

Jamen det sgu rart med noget input her 

Anders_H - Hvad mener du med styr på at checke IP adresser ?, forumet er sat sådan op at man kun kan signe op med 1 user ID fra samme IP og så logger den også IP'er så "Admin" kan se dem.  Hvis ikke det var det du mente så sig endelig til, er meget glad for noget input.

Forumet henvender sig primært til dem der er lidt rutineret i Internet handel, men ikke mere end at det godt kan være at det er nystartere og derfor har brug for hjælp. Dernæst er næste ALLE fora fyldt med klager fra utilfredse "kunder" som havler ned på Betalings Gateways og Banker, men der er aldrig nogen der for sagen fra den anden side af bordet, og det laver vi om på. Vi har rigtig meget materiale til det emne og komemer med det i løbet af den kommende tid. Så er der den anden side og det er alle dem der gerne vil prøve sig i PSP/ISO/MSP branchen med som bliver snyt og bedraget så det gør helt ondt at se på, dem har vi også mulighed for at hjælpe, selvfølgelig så der er benefit for begge parter. Så i meget grove træk så ønsker vi at dække ALT hvad der har med Internet handel at gøre fra 3 parters side og det er det nye :0)

Kitt - Tak for dit forslag og konstruktiv kritik, ja vi overvejede længe om vi nu skulle lave et DK board eller et Internationalt/Engelsk board og jeg tror potentialet er større når det hele foregård på Engelsk i Danmark har vi faktisk kun PBS der styrer ballet og så de gateway udbyder som er tilknyttet til PBS så det vil være lidt inoverende at skrive om det, eller sagt på anden måde, så er der ikke så meget at tale om. Ligeledes så koncetrere vi os i Cyberbit kun om Udenlandske Banker og Kunder er der har vi i løbet af de sidste 6 år gjort mange erfaringer vi kan dele ud af.
Så for at svare, jeg tror ikke vi laver det på Dansk pt., men måske engang. Men har hørt hvad du siger.

Malvins – Ja du har tildels ret og jeg forstår godt hvad du siger. Men jeg håber og tror på at vi kan nå og sortere det værste fra når det kommer, vi er trods alt 7 mennesker der dagligt holder øje med hvad der sker – Også i weekenden. Men indtil videre må jeg nok også sige at det har sgu ikke tiltrukket ret mange. En PlayStation 3 er nok ikke det hit som jeg troede ævv.

Skyd endelig løs, med jeres forslag og ideer, det hjælper og mange tak indtil videre.

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 19:54
Jah, det var ikke så skarpt formuleret fra min side mht. IP-adresser.

Jeg mener blot om du har tjek på om brugerne deler en konto. F.eks. kunne jeg og min bror godt logge ind på samme konto, og skrive indlæg. Det vil "kun" sige at vi skal skrive 500 indlæg hver for at vinde konkurrencen.

Er det lovligt?

Anders

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 19:58
Anders, ja det skulle ikke kunne lade sig gøre, men jeg får checket op på det.

Men til dit spørgsmål, ja så er det lovligt, vi er kun interesseret i at få så mange tråde og posts som mulig, selvfølgelig skal de være med en fornuftigt indhold.

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 19:59
Ok :)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:01
Hej trinitron - tak for dit grundige svar

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 21:25
Okay, nu flipper mit board da helt ud.... har spredt lidt reklame hidst og her og nu er der over 100 besøgende på een gang online 0))

Super nice, problemet er bare at de poster sgu ikke noget og heller om de registrer sig, kan det være en eller anden der sender lorte trafik ind ?

Har checket stats for siden, men de viser ikke noget specielt....hmmm.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)