Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind en Pris ved at poste på et board, en god ide ??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hejsa,

Vi er ved at klargøre et helt nyt forum som tager udgangspunkt i E-Commerce men som også dækker hosting, betalings gateways og meget andet. Og nej det er ikke det samme som Webhosttalk eller andre lignende boards. :0)

Da det jo som sagt er et helt nyt board så skal vi bruge nogen der poster der og laver nogle spændende indlæg, men hvordan gør man det ?

Det jeg gerne vil vide, hvad vil få jer til at poste på et nyt forum ?

Min plan er at vi fodre boardet med en masse trafik (den har vi) men der skal jo postes !

Så næste ide er at give nogle premier til de folk der starter 1 tråd i hvert forum eller laver X antal post''s .

F.eks. kunne det være at en der har først 50 indlæg får en Ipod (ny model) når man 1000 indlæg inden konkurrencen udløber så kan man vinde en Fladskærm (32" eller 42" eller hvad ved jeg)

Lyder det som en god ide ? Har I forslag ?

Det er et internationalt board, så det hele forgård på Engelsk.

Håber på lidt input her.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:00
Ideen er sød, men mennesker er idioter, mange vil gøre hvad som helst for at vinde en sådan præmie, og pludselig er jeres forum fyldt med pladder spam og svar som ja, ok, flot, rigtigt... etc.

Istedet synes jeg du skal ringe rundt til 10-15 af dine venner, beslut jer for en aften hvor i sidder foran jeres computere og så går i ellers igang med at oprette tråde og diskutere med hinanden, på den måde tror andre brugere der er liv i forummet, og begynder selv at poste hvis de finder det spændende.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:59
Du kan også oprette "fake" brugere, som du selv opretter. Dermed sidder du og diskutere med dig selv. Dette giver også liv til forum

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Jeg synes ideen lyder god, men som Martin siger....
Da Thorborg tilbød E-Pusher gratis til dem der havde over 1.000 indlæg, var der også enkelte der pludselig fyldte meget kraftig i oversigten over "indlæg i dag", uden de havde fået mere fornuftig at sige af den grund.

Jeg ville alliere mig med nogle venner, eller bruge præmiepengene til at betale 5-6 personer for at smide mindst 5 indlæg dagligt i en måned.

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 11:31

Tak for jeres svar, det var lige hvad jeg skulle bruge af input :0)

Okay, hvis der er nogen der vil være interesseret i at hjælpe mod en form for betaling, så send venligst en PM. 
Jeg tror faktisk at I har ret, har bare set at man har lavet det med premier på div. andre boards.

I øvrigt så er siden her : www.cybercroft.com – den er IKKE klar og der testes lidt på den endnu.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:46
En anden måde at få skudt gang i et forum på er at få nogle kendte eksperter med ind over, som f.eks. Thorborg formåede med amino, både ham selv og Mikkel Demib har helt sikkert tiltrukket utrolig mange brugere.

Så kender du nogle i den branche så forsøg at få dem med indover relativt tidligt, det kunne give jeres forum en hurtig start.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:38
Spændende tråd, da jeg selv har forsøgt mig med et forum, men gav op. Ville starte et sportsforum på sportmania.dk og forsøgte med både "Thorborg" tricket, samt venner og bekendte. Selvom der kom ca. 1.000 indlæg/svar, var det meget begrænset med nye medlemmer. Og da det tog meget af min tid, så droppede jeg det.

Mit største problem var, at google og andre søgemaskiner ikke indekserede indlæg/svar. Og der skulle man vist ændre nogle koder i scriptet. Det fandt jeg så ud af EFTER jeg lukkede det ned. Og ærlig talt, så ved jeg stadig ikke hvordan man gør, så søgemaskiner indekserer :)

Så medmindre du vil smide en masse penge efter markedsføring, bør du finde ud af, hvordan man laver om i koderne, så indlæg/svar bliver indekseret.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 12:47
Jamen det med at få kendte til at skrive på et forum er jo nok kun få mennesker forbeholdt :0)) Så det glemmer vi bare.

Med hensyn til google indexering så er det løst, ingen problemer der. Og der er som sagt heller ikke problemer med at få trafik til forumet. Vi har en ganske god markedsføring plan på plads og også lidt håndøre til det. Så mit ENESTE problem pt. er og få skrevet nogle indholdsrige tråde. :0))

Men tak for svarene, bare bliv ved

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 14:32
Lige en lille opfølgning,

Nu har vi så "prøve løsladt" boardet og da jeg alligevel har købt den her playstation som vi skulle have brugt til noget andet men ike alligevel, ja så smider vi den ud som pris.

Nu ser vi om det funger eller om vi skal sætte en Ferrari som pris (NOT) før der er nogen der kommer igang

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
"If 2 users have the same amount of Threads or Post’s at the ending of
this contest, then the user that registered first will win."
... det giver da ikke mening? Der er kun én der kan nå 1.000 styk først. Med ovenstående lyder det som om det blot er den, der har flest den første juni... which one is it?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)