Hejsa, Vi er ved at klargøre et helt nyt forum som tager udgangspunkt i E-Commerce men som også dækker hosting, betalings gateways og meget andet. Og nej det er ikke det samme som Webhosttalk eller andre lignende boards. :0) Da det jo som sagt er et helt nyt board så skal vi bruge nogen der poster der og laver nogle spændende indlæg, men hvordan gør man det ? Det jeg gerne vil vide, hvad vil få jer til at poste på et nyt forum ? Min plan er at vi fodre boardet med en masse trafik (den har vi) men der skal jo postes ! Så næste ide er at give nogle premier til de folk der starter 1 tråd i hvert forum eller laver X antal post''s . F.eks. kunne det være at en der har først 50 indlæg får en Ipod (ny model) når man 1000 indlæg inden konkurrencen udløber så kan man vinde en Fladskærm (32" eller 42" eller hvad ved jeg) Lyder det som en god ide ? Har I forslag ? Det er et internationalt board, så det hele forgård på Engelsk. Håber på lidt input her. ![]() |
Ideen er sød, men mennesker er idioter, mange vil gøre hvad som helst for at vinde en sådan præmie, og pludselig er jeres forum fyldt med pladder spam og svar som ja, ok, flot, rigtigt... etc.
Istedet synes jeg du skal ringe rundt til 10-15 af dine venner, beslut jer for en aften hvor i sidder foran jeres computere og så går i ellers igang med at oprette tråde og diskutere med hinanden, på den måde tror andre brugere der er liv i forummet, og begynder selv at poste hvis de finder det spændende.