Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

412 millioner til markedsføring af Danmark........

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :
.... heraf 60 millioner til at fremme Danmark som turistmål, heribland styrket brug af internettet.......

Denne nyhed har man kunne læse mange steder det sidste stykke tid.

Jeg har arbejdet intensivt med et koncept som passer utroligt godt til dele af strategien om det regeringsforlig der netop er indgået. 

Er der nogen der ved hvem jeg skal rette henvendelse til for at komme igennem med mit koncept??

På forhånd tak

Hilsen Morten

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:15
Der er nok mange rådgivere der gerne vil have fat i de 412 millioner....;-)

Så vidt jeg ved er forslaget ikke engang vedtaget endnu, men har læst at de vist opretter et slags markedsføringsudvalg, når godkendelsen sker...tror dog du skal forvente det meste af budgettet kommer i offentligt udbud. Så hold øje med dem. På erhvervsministeriets hjemmeside står der også lidt om dette lille markedsføringsprojekt...måske du kan finde lidt info der. Held & Lykke :-)

Mange hilsner

Jacob Højrup

Reklamebureauet gefühl

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:23
Er det ikke erhvers og selskabstyrelsen som står for kampagnen? I så fald kan du bare gå på www.oem.dk
finden den første og bedste email adresse skrive til den og spørge hvor du skal henvende dig. Eller endnu bedre surfe lidt rundt på siden og rent faktisk finde den relevante mail, hvis det nu skulle være muligt.

Peder

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:00
Dato: 14-04-2007 14:14:35 Forfatter: Marketingmanden
Der er nok mange rådgivere der gerne vil have fat i de 412 millioner....;-)

Så vidt jeg ved er forslaget ikke engang vedtaget endnu, men har læst at de vist opretter et slags markedsføringsudvalg, når godkendelsen sker...tror dog du skal forvente det meste af budgettet kommer i offentligt udbud. Så hold øje med dem. På erhvervsministeriets hjemmeside står der også lidt om dette lille markedsføringsprojekt...måske du kan finde lidt info der. Held & Lykke :-)

Mange hilsner

Jacob Højrup

Reklamebureauet gefühl

Hej Jacob

Jo forslaget er vedtaget. Der er indgået et forlig hvor der bliver afsat 412 millioner til planen for markedføring af Danmark. Læs evt. mere om nyheden her: http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-6566170.html 

Og du har helt ret. Jeg fandt også lidt info om det på erhversminisgteriets hjemmeside. Ud af de 412 millioner er 60 millioner øremærket til at fremme turismen. Det sker gennem en såkaldt Taskforce, der bl.a. består af VisitDenmark som jeg allerede har et samarbejde med. Rent konkret mener jeg at kunne bidrage positivt til strategien om at fremme både kystturismen og storbyturismen som er 2 elementer der er særskilt fremhævet i den officielle handlingsplan for offensiv global markedsføring af Danmark (den kan findes på www.oem.dk )

Det var blot en lille opdatering af hvad jeg selv har erfaret efter jeg oprettede denne tråd .o)  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:04
Dato: 14-04-2007 14:22:31 Forfatter: Peder TakeTwo.dk Er det ikke erhvers og selskabstyrelsen som står for kampagnen? I så fald kan du bare gå på www.oem.dk finden den første og bedste email adresse skrive til den og spørge hvor du skal henvende dig. Eller endnu bedre surfe lidt rundt på siden og rent faktisk finde den relevante mail, hvis det nu skulle være muligt.

Peder

Hej Peder

Jo det er bl.a. Erhvervs og selskabsstyrelsen der står for kampagnen.

Siden jeg oprettede denne tråd har jeg prøvet at sætte mig lidt mere ind i planerne. Jeg har bl.a. læst den officielle handlingsplan. Det har både været godt og dårligt  Jeg er blevet overbevist om værdien i det jeg vil tilbyde, men samtidig er jeg meget i tvivl om hvilke strategi jeg skal følge for at få mit budskab igennem til de rette mennesker.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)