Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurs Ramt - Hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoner.

Jeg har lige et spørgsmål

Jeg er blevet erklæret personlig konkurs. Nu spørg kurator om jeg ønsker at overtager telefon & internet udbyder i forretningen såvel som privat. Jeg har en mobil og en fastnet telefon til forretningen samt et privat mobil telefon nummer.

Hvad betyder det? Er det nu ikke mit telefon nummer mere? og hvis det ikke er skal jeg så betale for at få det tilbage?

På forhånd tak for hjælpen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46684
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det kan kurator svare på lige på en studs. Hvis numrene tilhører firmaet, så er det i princip ikke dine numre efter en konkurs. Om du skal betale, vil nok afhænge af om regningerne er betalte, for der kan kurator jo så "sælge" dig numrene mod du overtager gælden til tlf og internet - f.eks., men kurator ved præcis hvad han vil med spørgsmålet, og du skal ikke anse ham for din fjende, men som en du samarbejder med for at komme nemmest gennem konkursen.

Vær åben og ærlig i samarbejdet med ham, så kommer du længst helt generelt, og forklar du gerne vil ha numrene, men jo, som han ved, ikke lige har en masse penge

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Tak for svaret :-)

Jeg har talt med kurator og det gik fint med overtagelsen af mit private telefon nummer, som bliver en formel overtagelse.

Jeg ved at det er vigtigt at være åben og ærlig i samarbejdet, men på dette tidspunkt følte jeg mig utrolig sårbar, men som skrevet er samarbejde det allerbedste.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)