Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.ejendomsinfo.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt ovennævnte domænenavn og sysler med tanken om at oprette endnu en "ejendomsportal".

Denne skal ikke alene omfatte ejerboliger, men være et samlested for tilgængelig information om alle typer ejendomme, herunder aspekter i forbindelse med salg/køb.

Altså både boliger, (andelsditto, anpartsditto, parcelhuse, ejerlejligheder, sommerhuse m.v), erhvervsejenendomme (domicil, investering, boligudlejningsditto butikker, centre m.v) og landbrugsejendomme.

Der vil blive tale om information af juridisk, teknisk, økonomisk og finansieringsmæssigt art, administration/facility management, nævnte spørgsmål i alle relationer inden for ejerskab, køb, salg, forpagtning, leje/udleje, lån til brug m.v.og måske udbygget med samme informationer ved ejerskab/investering m.v i tilsvarende ejendomme i udlandet.

Vil der overhovedet være interesse for en sådan portal?

Og vil den i givet fald kunne give et fornuftigt afkast`? 

Hvordan  kan jeg  komme igang med  at etablere "portalen" ?

Hvad er der af forslag/svar fra dette forum?

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:34
Jeg kan se din ide som god hvis den kommer til at omhandle ejendomshandlens aspekter, og ikke være en side i stil med boliga.dk og keybo.dk.
Som et eksempel står jeg overfor en situation hvor jeg er 1. gangs køber, og ikke aner et dyt om boliger, lejligheder mv. Derfor kunne det være fedt at komme i kontakt med en der har lidt mere forstand på det. Det kunne f.eks. være via et forum.

Dermed sagt tror jeg ikke der er brug for endnu en søgeside som keybo.dk og boliga.dk.

Anders

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 02:10
Information om bolighandel findes til overflod i forvejen, så den idé ville jeg droppe igen hvis jeg var dig. Desuden - og det er så bare min personlige mening - vil jeg hellere stole på hvad det offentlige (fx EBST / boligejer.dk) eller ansete advokatfirmaer eller ejendomsmæglere har at sige om emnet, end en eller anden privat side.

Om alle de ting du selv nævner er dækket af, er jeg så ikke sikker på, men omvendt vil jeg tro det er de færreste der søger de mere eksotiske former for information du nævner. Så det økonomiske potentiale ser jeg som stort set ikke-eksisterende.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 00:02
www.bolius.dk indeholder nogle af de ting idag, men tanken er fin...

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)