Jeg har købt ovennævnte domænenavn og sysler med tanken om at oprette endnu en "ejendomsportal". Denne skal ikke alene omfatte ejerboliger, men være et samlested for tilgængelig information om alle typer ejendomme, herunder aspekter i forbindelse med salg/køb. Altså både boliger, (andelsditto, anpartsditto, parcelhuse, ejerlejligheder, sommerhuse m.v), erhvervsejenendomme (domicil, investering, boligudlejningsditto butikker, centre m.v) og landbrugsejendomme. Der vil blive tale om information af juridisk, teknisk, økonomisk og finansieringsmæssigt art, administration/facility management, nævnte spørgsmål i alle relationer inden for ejerskab, køb, salg, forpagtning, leje/udleje, lån til brug m.v.og måske udbygget med samme informationer ved ejerskab/investering m.v i tilsvarende ejendomme i udlandet. Vil der overhovedet være interesse for en sådan portal? Og vil den i givet fald kunne give et fornuftigt afkast`? Hvordan kan jeg komme igang med at etablere "portalen" ? Hvad er der af forslag/svar fra dette forum? På forhånd tak. |
www.ejendomsinfo.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Som et eksempel står jeg overfor en situation hvor jeg er 1. gangs køber, og ikke aner et dyt om boliger, lejligheder mv. Derfor kunne det være fedt at komme i kontakt med en der har lidt mere forstand på det. Det kunne f.eks. være via et forum. Dermed sagt tror jeg ikke der er brug for endnu en søgeside som keybo.dk og boliga.dk. Anders |
Om alle de ting du selv nævner er dækket af, er jeg så ikke sikker på, men omvendt vil jeg tro det er de færreste der søger de mere eksotiske former for information du nævner. Så det økonomiske potentiale ser jeg som stort set ikke-eksisterende. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.
Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)