Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metoder til nytænkning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Amino. Jeg er en 17-årig dreng, som de seneste par år har gået lidt og drømt/tænkt på at jeg rigtig godt kunne tænke mig at være selvstændig/iværksætter i en ung alder, fordi jeg selv føler at jeg har det der skal til. Jeg er meget engageret i, hvad jeg går ind til, sætter jeg mig et mål så vil jeg så vidt muligt altid gå efter at få det nået. Jeg føler det er ved at være tid, idet, at jeg er blevet lidt ældre, og har nu gået 2 år på handelsskole, hvilket gør jeg føler mig mere rustet til det. Jeg har likvider til at kunne starte noget småt i starten, skulle det gå hen at blive større likvid der skal bruges, har jeg en far som er villig til at låne mig, hvis han synes at det kunne blive til noget. Jeg har selv innovation, som fag i min skole og det er noget jeg finder vildt spændende og vi har også så småt arbejdet med metoder til nytænkning, men jeg tror også at i folk derude har nogle andre og lidt mere specielle metoder eller for den sags skyld, modeller til nytænkning. Afspænding skulle være en god ting når det handlede om innovation. Mit spørgsmål: Har i nogle metoder som i bruger/har brugt til at få ideer til nyt eller til forbedring af noget eksisterende? Det kan være en gåtur såvel som en model? Bare kom med en masse :-) På forhånd tak herfra! Hilsen Yannick
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:36
Hej
Jeg har selv har gode erfaringer med, at tage jobs i forskellige brancher så jeg har en stor berøringsflade hvilket har givet mig forskellige ideer, har lige lavet en opfindelse, som der er igang med at blve søgt patent på.
så vi råd er: se, oplev og rør = udviklng

Med venlig hilsen
Nikolaj
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:41

hej,

jeg får meget inspiration af at høre indlægwww.ted.com

god fornøjelse

Heidi