Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny tråd om frankeringsmaskine - breve og boblekuverter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg blev for 1 uges tid siden kontaktet af Postdanmark vedr. PP-forsendelse. Super smart, og jeg var meget interesseret... indtil de i dag kontaktede mig for at få en bankgaranti og et kopi af mit regnskab. Som trofast kunde gennem 4 år og aldrig i restance; jeg var i chok! Hvad skal de dog bruge mit regnskab til? Og hvorfor skal jeg pludselig stille bankgaranti, når nu jeg er en af "de gode"?

Så nu overvejer jeg en frankeringsmaskine, og jeg har læst alle indlæg på Amino (tror jeg), men mange af dem er gamle, så her kommer endnu en tråd:

Jeg har et behov for ca. 150 breve/maxibreve ad gangen og ca. 5.000 årligt, og maskinen skal også kunne printe direkte på boblekuverter.

Og så skal en maskine kunne køre på internettet. Kan det lade sig gøre?

Dertil kommer, at jeg har mulighed for at købe "gamle" frimærker med en rabat på 7%. Så kan det overhoved betale sig at anskaffe en maskine, hvor der også er driftomkostninger?

Jeg hører gerne andres erfaringer og gode råd.

Mange hilsner Mia

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:41

Jeg har en frankeringsmaskine igennem Daki. Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte de forskellige virksomheder der udbyder frankeringsløsninger. Udfra de input, vil du hurtigt kunne finde ud af, om det kan betale sig for dig eller ej.

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:44

Hej Mia, jeg sælger frankeringsmaskiner.

Mht. boblekuverter, bør du altid lade det komme an på en prøve. Boblekuverter er forskellige og på nogle kan man god og på andre ikke. Jeg har for nyligt solgt en maskine til en nyopstertet webshop, som printer direkte på boblekuverten, men jeg har omvendt også måtte sige "nej" til andre. Mht. internet kan mine maskiner alle koble op via netværk (man laver en IP løsning).

Hvis du har spørgsmål, er du altid meget velkommen til at ringe til mig fuldtstændigt uforpligtende naturligvis.

mvh. Jonas  tel dir. 39487207

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)