Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma holdte ikke hvad de lovede

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

calendula:
Jeg undrer mig bare over, hvordan møbler - ved almindelig brug af mennesker - kan blive sorte......

Lige præcis.

Men det kan dukkemageren og andre ikke læse.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:15

Dukkemageren:
Jeg har været på Amino siden 2008 og du har absolut ingen idé om hvor konstruktiv jeg er, og hvor fjernt det ligger for mig at kritisere din virksomhed, eller dig personligt.

Der står elelers under din profil at du er tilmeldt 12.august 2011.

Men hvad vil du bruge det til ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Til trådstrter Jesper Nissen !

Ændre din overskrift til " Kunden holdte ikke hvad de lovede "

Der er noget der loyal oplysningspligt

Men kvækulant er altid nemmere.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ændre din overskrift til " Kunden holdte ikke hvad de lovede "

Der er noget der loyal oplysningspligt

Hvordan er du kommet frem til at "Kunden ikke holdt hvad de lovede"?

Jeg kan se at du allerede har afgjort hvad der er rigtigt og forkert i denne sag, hvilket jeg kun kan beundre, da jeg ikke helt har samme evne. Men efter at have læst dine svar i denne tråd, kan jeg forstå at det er kunden der er forkert på den. Og det kan der tilsyneladende ikke være noget tvivl om.

Og da jeg kan se at du smider "loyal oplysningspligt" på bordet, kan jeg konstatere at sælger altså har oplyst alle relevante forhold af både positiv og negativ karakter?

Det er ikke fordi jeg kunne udelukke det uden at have set dit indlæg, men jeg har bare ikke rigtigt kunne drage helt samme konklusioner som dig, ud fra de oplysninger der er i tråden..

Er det fordi kunden som udgangspunkt altid er forkert på den?

Som jeg læser tråden, er trådstarter af den opfattelse at firmaet ikke har overholdt hvad de lovede. Jeg har som nævnt ikke kunne læse mig til om det er rigtigt eller forkert, derfor undrer det mig en smule, at du kan. Men jeg må øve mig lidt mere på kombinationen. læse og forstå :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33

@ Jesper: Sikke en masse lange svar, og underlige stridigheder der er i sådan en tråd. Helt konkret: I har fået renset møbler og tæpper, og der er lovet, at de ville holde sig pæne længere end fra nye, formentlig ved en overfladebehandling. Det er en reklamesmart ting at sige, og det er ikke til at forholde sig rigtigt til, for måske holdt de sig heller ikke langt tid pæne som nye, siden i valgte at rense dem.

Renserens svar om, at de ikke kan gøre for at i sviner møblerne, viser hvad vej de vil gå i en forbrugersag - og er ikke udtryk for den store diplomati, men det eneste i kan gøre er, at prøve sagen ved forbrugerrådet. Det koster et gebyr, og jeg personligt tror ikke det bliver så let for jer.

Havde møbler og tæppe ikke været pæne efter rensningen så i klagede med det samme, evt. holdt betaling tilbage, så havde det været en meget lettere sag, men uden skriftlig garanti, og med brugsgenstande, som måske er meget lyse og sarte, og siddes i med mange slags tøj, har i en møj sag rent ud. 

I kan bruge en masse tid og ærgelse på det, jeg ville lægge den til side, og enten bruge møblerne som de er - lægge flotte tæpper i dem måske, eller spare op til nye, som vælges ud fra at de ikke må være sarte.

Surt show - men ikke "the end of the world"

Venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:47

igang:
Hvordan er du kommet frem til at "Kunden ikke holdt hvad de lovede"?

Hvordan er du og trådstarter kommet frem til følgende overskrift ?

"Firma holdte ikke hvad de lovede" Alene denne overskrift farver hele indlægget, og tidligere har jeg begrundet hvorfor trådstarter har en "møg" sag

Men lad forbrugerrådet se på sagen.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:51

Cookie:
Venligst John H

Hej Cookie - John H. !

Hvad om du læste hele indlægget. Det du svarer er vendt grundigt tidligere. Så intet nyt i dit bidrag.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvad om du læste hele indlægget. Det du svarer er vendt grundigt tidligere. Så intet nyt i dit bidrag.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Det påstår jeg skam heller ikke - ville bare komme med mit synspunkt - Hvem pokker kræver det skal være nyt? Det er vel en del mere nyttigt end dit rene vrøvl i tråden faktisk. Det DU gør i det meste af tråden er jo, at du stjæler den for at føre en debat med andre om jeres meninger - uden det bringer trådstarter det mindste nærmere målet. Det er sgu tosset

Slut fra mig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)