Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bestemme rækkefølge outlook datafiler vises i vinduet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46765
Fra  John Hannover Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved man kan trække nogle få op i favoritter øverst i outlook panelet, men jeg har en personlig pop3 række med mange mapper - så kommer Archive - dernæst en IMAP fra et firma, og endeligt en IMAP fra et andet firma. 

Jeg ville godt ændre rækkefølgen, ikke i favorit vinduet men sådan at f.eks archive kom nederst, og de to imap konti med deres mapper kom øverst

Kan man det?

Sorry hvis forkert katagori

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Sjov lille en.

Listen indeholder visnings-navne på datafiler (pst-filer) og er alfabetisk sorteret, med undtagelse af, at den datafil du benytter som standard ligger øverst på listen. (Det er en sandhed med modifikationer, men det er en længere snak)

Typisk vil du have pop3 konti tilknyttet denne (standard) datafil (eller ingen konti); den er lidt ømskindet og en ændring i navnet kræver en række andre ændringer.

Men du kan styre sorteringen på de øvrige - da du har flere datafiler ud over den der er standard (typisk én for hver imap konto) ved at navngive dem sådan at de alfabestisk sorterer som du vil.

Det gør du under kontoindstillinger -> datafiler -> indstillinger -> rediger feltet "navn"

Du kan gøre det samme med arkivfiler (pst filer, uden tilknyttede konti). Det kan gøres direkte under geneskaber -> avanceret -> feltet "navn".
Du kan f.eks ændre visningsnavnet på din arkivfil til noget med foranstillet "z", så vil den komme til at lægge nederst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46765
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:01

Steen Nyborg:

Sjov lille en.

Listen indeholder visnings-navne på datafiler (pst-filer) og er alfabetisk sorteret, med undtagelse af, at den datafil du benytter som standard ligger øverst på listen. (Det er en sandhed med modifikationer, men det er en længere snak)

Men du kan styre sorteringen på de øvrige - da du har flere datafiler ud over den der er standard (typisk én for hver imap konto) ved at navngive dem sådan at de alfabestisk sorterer som du vil.

Det gør du under kontoindstillinger -> datafiler -> indstillinger -> rediger feltet "navn"

Se nu bare hvor let - nu står de helt som jeg vil ha dem - Super svar - som jeg trods megen google ikke er ramlet ind i, men jo så logisk - jeg havde nok bare ikke turde ændre navnet på dem af skræk for implikationer men det gik som smurt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)