|
Jeg ved man kan trække nogle få op i favoritter øverst i outlook panelet, men jeg har en personlig pop3 række med mange mapper - så kommer Archive - dernæst en IMAP fra et firma, og endeligt en IMAP fra et andet firma. Jeg ville godt ændre rækkefølgen, ikke i favorit vinduet men sådan at f.eks archive kom nederst, og de to imap konti med deres mapper kom øverst Kan man det? Sorry hvis forkert katagori vh John |
Sjov lille en.
Listen indeholder visnings-navne på datafiler (pst-filer) og er alfabetisk sorteret, med undtagelse af, at den datafil du benytter som standard ligger øverst på listen. (Det er en sandhed med modifikationer, men det er en længere snak)
Typisk vil du have pop3 konti tilknyttet denne (standard) datafil (eller ingen konti); den er lidt ømskindet og en ændring i navnet kræver en række andre ændringer.
Men du kan styre sorteringen på de øvrige - da du har flere datafiler ud over den der er standard (typisk én for hver imap konto) ved at navngive dem sådan at de alfabestisk sorterer som du vil.
Det gør du under kontoindstillinger -> datafiler -> indstillinger -> rediger feltet "navn"
Du kan gøre det samme med arkivfiler (pst filer, uden tilknyttede konti). Det kan gøres direkte under geneskaber -> avanceret -> feltet "navn".
Du kan f.eks ændre visningsnavnet på din arkivfil til noget med foranstillet "z", så vil den komme til at lægge nederst.
Bliv gratis medlem