Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En blog hos blogspot.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det en dårlig ide at oprette en blog hos f.eks blogspot.com eller en af de andre gratis blog udbyder hvor man ikke skal starte fra bunden af med at programere sin blog og div. ting...    tænker bare på om det er svære at lave  Søgemaskineoptimering  og alle de andre gode mulighedder der er for at gøre folk opmærksom på min blog med blogspot.com frem for en blog med helt eget navn som jeg betaler et beløb for pr. md for at eje (domæne)

Med bloggen er formålet at fortælle og div ting i livet med reklamer for de forskellige relavante ting jeg skriver om.

Fordele/ulemper ved gratis blogs der er sat op for start ? frem for hvor man starter fra bunden af med egen side og selv programer sin blog.  og her tænker jeg med hensyn på f.eks  seo

Håber i kan hjælpe mig lidt her :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie,

Hvis det er din første blog, og du bare gerne vil "dyppe fødderne" lidt, så er en gratis blog hos blogspot.com eller wordpress.com et godt sted at starte.

Men du får formegentligt hurtigt smag for noget mere, og så står du med et problem. Det er meget bedre at have sit eget domæne og have bloggen derpå, og det giver også bedre muligheder for at tilføje plugins m.m.

Wordpress er også et af de bedste blog-systemer, når det gælder søgemaskineoptimering.

Så det afhænger fuldstændigt af, om du blot ønsker, at få en lille fod indenfor uden de store ambitioner, men blot for at teste markedet, eller om du gerne vil have et solidt fundament fra starten af, så du kan opbygge et stort site på længere sigt.

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ronnie83:
Med bloggen er formålet at fortælle og div ting i livet med reklamer for de forskellige relavante ting jeg skriver om.

 

Med en blogspot.com blog kan du afprøve det med reklamerne, og det er gratis.

Med wordpress er det en god ide at købe et domain, men det er heller ikke den store investering, selveste wordpress har mange flere muligheder end blogspot har, så den vil jeg anbefale.

Du kan gratis prøve wordpress, gennem os lav en gratis blog, se link i signatur Big Smile

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Seo-mæssigt står du langt stærkere med en egen blog, hvor du kan installere plugins mm. og tilpasse tingene efter eget hoved.

Mere grundlæggende har du også selv kontrol over indholdet på din egen blog - hvorimod Google eller Wordpress.com kan lukke en blog med dags varsel, hvis du måtte gøre noget, der strider mod deres retningslinjer. (eksempelvis have reklamer på en Wordpress.com-blog).
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

blog.com vil jeg klart anbefale.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Blog.com

For det første:

et meget fedt subdomain - især hvis det er en blog :)

fede funktioner - næsten ligesom wordpress

Jeg vil klart anbefale dig det :) Jeg har selv brugt det en gang :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie skal man gøre noget kan man lige så godt gøre det rigtigt fra starten :) Jeg startede også med en blogspot for 1000 år siden, og fandt hurtigt ud af at få sit meget donæme er meget bedere.

Tænk på blogspot kan lukke ned når som helst. Så længe du betaler 150 kr om året for dit eget donæme + din egen e-mail, jamen så kan du nemmere komme frem på google og du har dit helt eget.

Synes du skal tage fat i tegnedrengen også bare køb et billigt donæme. Skriver på amino i rabatkoden hos zxnet.dk så får du endda gratis donæme.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode svar,,, men skal lige være sikker her altså det er vel fint nok så at vælge wordpress som udbyder og så bare vælge den løsning hvor jeg betaler f.eks 10 kr om md giver det mig så de muligheder i snakker om frem for at oprette en blog hvor den slutter på wordpress.com frem for mit eget blognavn.com ?? 

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt akavet formuleret men håber i forstår :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vælg en udbyder, også brug f.eks en 1 click installation til wordpress..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)