|
Hej Rasmus T. Nicolaisen vold % er større generelt i hele landet prøv kigge i statikkerne ved da godt en der ikke , går op fakta , skriver om sine oplevelser , det kan sagtens være noget andet end fakta da du ikke kan opleve alt Der har ikke været skyderier de steder jeg har været og det er slet ikke i Danmark det fortæller statikKen også Det jeg oplever når man blaffet igennem var man besøger alle mulig familier og man lige måske mangler penge kan man da godt finde på at tage penge for sex eller for et måltid mad og en overnatning , jeg elsker opleve tingene og der spare man også lidt penge. jeg gætter på du ikke gør det samme som mig , men det giver en indsigt at opleve og komme tæt på Tjekket lige din profil du er jo kun 15 år og vis lige er flyttet over ja så er det begrænset hvad kan nå og opleve og jeg tror ikke det er lige nu , du skal begynde og blaffe og få den livs erfaring og vent lidt tid med det især sex når man lige mangler til en overnatning . Det Kunne øge din troværdigheden , at du bor USA din profil står Vestervig og det er i Vestjylland |
Hej Mikael:
Jeg ved ikke, om det er fordi at jeg er 15 år, at du ikke kan lide at få kritik, og at du begynder at skrive om hvad jeg ikke ved, som du ikke aner noget som helst om, uden at du kender mig som person.
Jeg syntes det er fint, du kommer med den eneste statistik efter den anden, men jeg syntes du skal flytte til USA først, før du begynder at belære andre om hvordan det er at bo herovre.
Jeg fortæller hvad jeg har oplevet, og det matcher ikke med dine statistikker, når de siger der er skyderier i hele landet, og verden dør bag ved os.
- Igen er der selvfølgelig skyderier nogle steder, men ikke overalt, og som sagt højstsandsynligt i ghetto'er, bande områder osv.
Angående min profil, så burde der ikke stå, "som Vestervig", da jeg ændrede det til Eloy, Arizona 2 måneder tilbage.
Jeg er ligeglad med at du er sikkert større, ældrere og klogere end mig på mange måder, men jeg ved hvad jeg ser, og hvad jeg hører fra folk der rent faktisk bor i USA.
De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
Bliv gratis medlem