Gratis markedsføring på nyt online magasin i 3 måneder Har du en webshop, fysisk butik eller anden forretning - har du nu mulighed for gratis at markedsføre din forretning i et nyt online magasin ”trendZmagazine” trendZmagazine er et online magasin som vil blive lanceret og markedsført i medio oktober. Ideen med magasinet er kort fortalt, at lave et æstetisk flot magasin om trends og strømninger inden for mode, kultur, design, travel, cyberspace osv Magasinet er et hobby projekt, som jeg laver med et par venner, som deler min interesse for design, kultur og hvad der rør sig samfundet generelt. Du får følgende gratis i 3 måneder:
Se eksempel på gratis profilside her
trendZmagazineHvorfor dette tilbud Vi vil gerne kickstarte lanceringen af magasinet og have gang i vores netværk fra start af. Vi håber selvfølgelig også at I vil tage aktiv del i markedsføring af magasinet på diverse medier ( facebook nyhedsmails og meget gerne links på jeres egne websites – sig til hvis I mangler banner eller andet materiale ) Efter 3. måneder vil din profilside stadig figurere på sitet - som en stationær profilside - dog uden nye produktopdateringer ( vi sletter naturligvis gamle eller udsolgte produkter når du ønsker dette. Hvis du ønsker det vil du blive tilbudt at tegne abonnement på opdatering af din profil med nye produkter, tilbud, udsalg eller hvad du måtte ønsker. Vi vil lave forskellige tilbud på pakkeløsninger - så alles behov og budget tilgodeses ) Den billigste løsning vil koste ca. 100 kr. om måneden Hvordan kommer jeg med Skriv en mail til trendzmagazine@hotmail.dk , med en kort beskrivelse af din forretning, produkter og evt ønsker og ideer – husk adresse til din webshop eller hjemmeside Så vil vi vende tilbage med forslag til opsætning osv Forbehold Vi foretager os ret til ikke at medtage alle ansøgere i magasinet. Da det er vigtigt at magasinet fremtræder som et æstetisk lækkert magasin. Hvis dine ønsker ikke kan indfries – får du naturligvis hurtig besked om dette Spørgsmål/kommentarer Har du spørgsmål, indspark eller kommentarer af enhver art – er du velkommen her eller på PM Venligst Max Rogild |
Gratis profilside til webshops i nyt online magasin
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Max Rogild
www.maxr.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)