Jeg sidder i min brainstormning og undrer mig lidt over om følgende: Jeg vil gerne lave en hjemmeside med et forum, og en webshop. MEN.... Jeg agter også at tilbyde mig selv som konsulent, på det område jeg har erfaringer med. Mit spørgsmål er: Burde jeg holde konsulentdelen og hjemmeside-delen adskilt? Det vil sige lave 2 hjemmesider. En med forum og webshop, og en med konsulentarbejdet? Håber på nogle gode erfaringer fra Jer! De bedste hilsner Daniel |
Hej Daniel
Jeg driver mine virksomheder som 2 selvstændige enheder men under samme cvr.nr. Mit cvr.nr. er koblet på mit navn (enkeltmandsvirksomhed). Min konsulentvirksomhed driver jeg 100% for sig selv med egen hjemmeside, egen mail og eget telefonnummer. Min negleklinik kører jeg ligeledes helt separat med egen hjemmeside og telefonnummer. På mit regnskab har jeg fået posterne delt op i salg konsulentvirksomhed og salg negleklinik osv.
Jeg er klar over, at jeg på et tidspunkt nok bliver nødt til at vælge kun en vej, men er heller ikke i tvivl hvor jeg i givet fald vælger fra.
Jeg har valgt at bruge kræfterne og pengene på hjemmesiden med min konsulentvirksomhed og kører så en vistaprint hjemmeside for kr. 184,00 pr. måned på negleklinikken. Måske du kan bruge nogle af mine erfaringer.
God dag og hilsen
fra Linda