Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INTRAprenør - nogen erfaringer derude?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, er der nogen af jer, der er intraprenører, dvs. er ved at udvikle et produkt, hvor I som virksomhed er en del af en større virksomhed?

Jeg søger inspiration til hvilke danske virksomheder der er visionære, risikovillige og vækstorienterede nok til at engagere et spændende software-produkts færdigudvikling - hvor virksomheden undervejs er testperson og endeligt første kunde til det færdige redskab.  

Nogen ideer til hvilken direktørdør jeg skal banke på?

Hav en god dag derude, hej fra Lisca

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal det bruges til? Er det en undersøgelse, eller er det fordi du har et produkt du gerne vil færdigudvikle i samarbejde med en virksomhed?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, det sidste...

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg du skal gøre det mere specifikt... et software produkt kan være mange ting :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i:

Vi er ved at udvikle et softwareprodukt til selvledelse i danske videnvirksomheder. Jeg forestiller mig, at det ikke nødvendigvis skal være en software-virksomhed som engagerer os, men fx en gazellevirksomhed inden for videnarbejde, som har brug for standardiserede procedurer til at efterkomme virksomhedens pludselige vækst, og gerne vil have en in-house løsning der er skræddersyet medarbejdernes behov.

Rent geografisk tænker vi Storkøbenhavn. Gerne Lautrupparken, Ballerup, da dette spændende område har mange af de virksomheder, vi senere tænker kunne blive vores kunder.

Tidsmæssigt: vi er klar, når den rette samarbejdspartner kommer i spil. Med fx to programmører og en usabilitygrafiker vil den første, fuldt brugbare version kunne være klar inden for et arbejdsår.

Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kærer herind,
Min mand tænker at være selvstændig og interaprenør.
Han tænker at på at åbne sin egen bilvask hal , med et ønske om et samarbejde med en virksomhed som kan give ham mange opgaver så han tjener mest muligt
Hvilke virksomheder der tilbyder en som intrsprenør hos dem , jeg mener at min mand bliver en del af virksomheden med sin egen hal og deres opgaver for at han ikke risikere løntab

Er der noget andre ideer i kan give os borset fra denne ide om bil vask hal ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)