Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense på Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi

Den Adsense boks der er nederst på amino siderne uden "Annoncer fra Google" - hvordan laver man denne?

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:10
Du opretter en bruger på google og indsætter den udleverede HTML kode på din hjemmeside.

https://www.google.com/adsense/

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:11
Har også lagt mærke til den. Syntes det tit hænder at den lige skifter layout for en stund.

Det har vist nok været oppe at vende før, men Thorborg havde vist ikke noget med sagen at gøre :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:11
Jeg tror ikke det er en Adsene box, Google ligger jo meget vægt på at man kan se at det er annoncer fra google. Der er nogle gange også de almindelige adsene annoncer. 

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:15
Kommer lige til at tænke på at jeg faktisk selv har haft en adsense box som kom til at se sådan ud i et forum, da koden blev indsat via noget asp. Det viste sig dog også at det ingen indtægter gav, så det fik jeg hurtigt rettet. Så måske er det en bug i forum koden, der ødelægger adsense.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:20
Det var mig der stillede spørgsmålet sidste gang :) og svaret var at Thorborg ihvertfald ikke vidste hvad der skete, men at det måske var google der tester nye måder at fremvise annoncer.

Den har i mellemtiden været normal igen, men nu er den så blevet til en underlig grå boks igen.

Jeg undrer mig dog også over at google ikke har deres reklame på boksen.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:24
Hejsa! :-)

Ja jeg studsede også over at der ikke var skevet google nogen steder! Så kiggede lidt næremere rundt på siden for at se om Amino havde skiftet til at andet annoncenetværk (Hvis Amino skifter, så var det jo nok værd at følge trop!), men alle de andre annoncer her var fra google og så tænkte jeg at det var boksen nok også ;o)))
Men jeg lagde i hvert tilfælde mærke til den grå box som noget af det første jeg synes dog ikke den viser reklamerne særlig tydeligt...

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)