Hi Den Adsense boks der er nederst på amino siderne uden "Annoncer fra Google" - hvordan laver man denne? |
Adsense på Amino
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
https://www.google.com/adsense/ |
Det har vist nok været oppe at vende før, men Thorborg havde vist ikke noget med sagen at gøre :-) |
// Jesper Skov
|
|
Det var mig der stillede spørgsmålet sidste gang :) og svaret var at Thorborg ihvertfald ikke vidste hvad der skete, men at det måske var google der tester nye måder at fremvise annoncer. Den har i mellemtiden været normal igen, men nu er den så blevet til en underlig grå boks igen. Jeg undrer mig dog også over at google ikke har deres reklame på boksen. |
Ja jeg studsede også over at der ikke var skevet google nogen steder! Så kiggede lidt næremere rundt på siden for at se om Amino havde skiftet til at andet annoncenetværk (Hvis Amino skifter, så var det jo nok værd at følge trop!), men alle de andre annoncer her var fra google og så tænkte jeg at det var boksen nok også ;o))) Men jeg lagde i hvert tilfælde mærke til den grå box som noget af det første jeg synes dog ikke den viser reklamerne særlig tydeligt... |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)