Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regulere Spamming

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I vores så udemærkede CRM system har brugeren mulighed for, at sende mails ud til en udvalgt gruppe eller måske alle i databasen. Man kan således bruge funktionen som nyhedsbrev eller masseudsendelser af anden art.

Men vores problem ligger i vores brugeres mulighed for at bruge deres egen licens til at spamme folk. Nu ser vi jo positivt på vores medmennesker og ikke mindst på vores kunder... men man ved jo aldrig !! Vi har talt om at begrænse mulighederne for udsendelse - dvs at brugern f.eks kun kan sende 50 eller 100 af gangen. Dette løser jo ikke problemet, men kan jo begrænse det.

Det jeg vil høre om er hvorvidt vi "bare" kan fraskrive os ethvert ansvar i betingelserne og har nogle af jer personlige erfaringer med hvordan vi kan gribe det an. Vi ser selvfølgelig helst, at vi bare kan skrive os ud af det, da det jo er et super værktøj for alle vores kunder (og os selv).

På forhånd Gracias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
>dvs at brugern f.eks kun kan sende 50 eller 100 af gangen. Dette løser jo ikke problemet, men kan jo begrænse det.
Nej, det løser ikke problemet, til gengæld skaber det et større problem. Et CRM-system der kun kan sende nyhedsbreve til 100 personer? Det er hvis ikke ret meget bevendt... jeg ville gå efter løsningen med at fraskrive mig ansvaret, det burde ikke være et problem. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle tilfælde, hvor det er udbyderen af servicen der bliver klandret - i leverer jo et ganske almindelig stykke software.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)