Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Daniel :)

Så det du skal få lavet er en side på dit site hvor der er en form som brugerne kan udfylde. Her udfylder de kategori, beskrivelse/information og når de trykker send gemmes det de har valgt/indtastet ind på en xml fil?

Og så skal de have mulighed for at slette det igen, så det de har indtastet skal fjernes fra xml filen?

Det er da ikke noget som tar lang tid at lave.

Ved godt du vil have pris, men fleste (også mig) kører med timepris etc.

Men fint nok, amino amino løser det for 450kr.. så ska du ikke tænke på hvor lang tid jeg bruger på det :)

Skriv en mail til azddinb @gmail.com, hvis du ønsker at det skal være mig, som skal løse din opgave :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:07

Danielkj:

Hej Amino

Vil høre om nogen kan hjælpe mig med en form som skal programmeres til min wordpress.

Formen skal ligge på min hjemmeside, hvor folk f.eks vælger kategori, skriver lidt information, også trykker send - formen skal derefter gemme i et eksisterende xml dokument på serveren, som min swf henter information fra. Brugere må også gerne have mulighed for at slette deres post igen.

Nogen der kan klare sådan en opgave? :-)

Hello Daniel,

I have just  talked to my web developer, and we can do it for 500 kroner.

Remember you don't need to pay moms  because our company is not in Europe.

let me know if you're interested

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Azzyh:

Hey Daniel :)

Så det du skal få lavet er en side på dit site hvor der er en form som brugerne kan udfylde. Her udfylder de kategori, beskrivelse/information og når de trykker send gemmes det de har valgt/indtastet ind på en xml fil?

Og så skal de have mulighed for at slette det igen, så det de har indtastet skal fjernes fra xml filen?

Det er da ikke noget som tar lang tid at lave.

Ved godt du vil have pris, men fleste (også mig) kører med timepris etc.

Men fint nok, amino amino løser det for 450kr.. så ska du ikke tænke på hvor lang tid jeg bruger på det :)

Skriv en mail til azddinb @gmail.com, hvis du ønsker at det skal være mig, som skal løse din opgave :)

Hey Azzyh

Lige præcis :-) De skal så også kunne uploade et billed som bliver tilføjet deres information. Men ja det er i bund og grund det. Sagen er den jeg desværre ikke selv kan programmere. Sitet er færdigt - eller næsten - dvs jeg venter kun på det. Har desværre ikke fået løst det eller fået hjælp af nogen andre endnu. Om det 500 eller 1000,- eller inden for mit budget er ligegyldigt.

Vil bare gerne have nogen som vil hjælpe mig. Så hvis du vil, har tid, og kan lave det, så kan det næsten ikke gå hurtigt nok Stick out tongue

Sender dig lige en PM med nummer, også er du meget velkommen til at skrive eller ring hvis du kan hjælpe mig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

Phillip Dyhr Hobbs:

Hello Daniel,

I have just  talked to my web developer, and we can do it for 500 kroner.

Remember you don't need to pay moms  because our company is not in Europe.

let me know if you're interested

Hello Phillip

Thank you for your interest. Im really happy that you can help me, but iam not sure if it will be a problem describing what i exactly need to have done. Im also a bit broken in english :/

I will send you a PM this week, where i can describe what needs to be done. Thank you.

Best regards, Daniel

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:38

Danielkj:

Hello Phillip

Thank you for your interest. Im really happy that you can help me, but iam not sure if it will be a problem describing what i exactly need to have done. Im also a bit broken in english :/

I will send you a PM this week, where i can describe what needs to be done. Thank you.

Best regards, Daniel

Hello Daniel,

you can tell us what to do in Danish that's fine just please use Jing as  it  will make it much easier for you to explain to us

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)