Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan finde ud af at koble dankort op?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har brug for at få koblet dankort op til min wishlist member medlemsside, nogen som er i stand til at lave det?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03

Hej Per.

Tjoo det skulle vel ikke være så svært. Du kan jo lave det som et shop-modul så medlemmet kan køre kortet igennem på den måde..

Hvis du ønsker uddybende hjælp så kontakt mig

Hilsen Povl

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:53

Ja, gerne. Hvad er dit system lavet i?

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Skrevet kl. 11:57

wishlist member. plugin til wordpress, så abonnementer kun får adgang til særlige dele af medlemssiden.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 12:39

Sorry, det kunne jeg da have læst mig til :-)

Der findes, så vidt vides, ikke nogen extension til det, så du er nok nødt til at koble epay/quickpay osv. ind over og så tillade adgang, når callback'et kommer tilbage med godkendt betaling.

Jeg kan godt lave det til dig - send mig evt. en PB med lidt mere info, så skal jeg komme med en pris på det.

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Skrevet kl. 13:42
Okay det lyder godt. Ved du hvad du skal have for det? Jeg har lavet det så man kan købe sig adgang via paypal til 3 forskellige medlemsniveauer, men ville godt have dankort mulighed via de 3 typer medlemsskaber
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 13:55

Det kommer lidt an på hvordan du vil have sat det op. Hvis det blot er et simpelt betalingsvindue med en callback funktion til et script på din side, så kan jeg gøre det for 1500-2000, men hvis du vil have dit eget layout på osv, så vil det selvfølgelig blive dyrere.

Fra Terndrup
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 15
Fra  Interact v/Kaj Christiansen Skrevet kl. 15:16

Hej Jens,

Ved godt det er en gammel tråd - men kunne godt tænke mig at høre om du har lavet et betalingsmodul der kan integreres med quickpay/epay - står nemlig og mangler et i skrivende stund.

V.h.

Kaj Christiansen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)