Hey Aminoer, Jeg søger et lagerhotel til en webshop jeg åbner her til årsskiftet. Webshoppen sælger tøj, mest fra England, men da jeg ikke tidligere har erfaring med webshops ved jeg ikke hvor meget der bliver solgt på den. Nogen der har gode erfaringer med et lagerhotel som kan tilbyde logistik og returlogistik? |
Lagerhotel søges
- 1
www.brick-lane.dk
En webshop med tøj fra små og upcoming desingere
Vi bruger KR Logistik. De opbevarer vores varer,, sender ud til kunderne og tager imod returvarer. Vi betaler en kombination af faste priser og timebetaling. Vi er meget glade for deres service og har kun positivt at sige om samarbejdet. |
Hej Mads, CS Logistics tilbyder at håndtere de services du søger. Vi kan tilbyde pick and pack, distribution, returservices, callcenter funktion, håndtering af reklamationer etc. Kontakt mig pr. e-mail eller på telefon 27834402 og vi vil meget gerne give et tilbud på de services du skulle ønske. |
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |
Mange tak for respons :) Jeg vil kontakte de forskellige lagerhoteller og indhente tilbud. |
www.brick-lane.dk
En webshop med tøj fra små og upcoming desingere
Hej Mads. Hos FleksLOG i Horsens, kan vi tilbyde alt det du efterspørger og vi har kun tilfredse kunder. Vi har flere kunder med web shops og har stor erfaring med dette samt alt hvad der har med lager og logistik at gøre Du skal være meget velkommen til at kontakte os på cls@flekslog.dk Hilsen Claus Lassen |
Hej Mads. Jeg ville lige høre, om du har fundet en løsning? Ellers vil jeg meget gerne starte en dialog med dig. Vi har en fremragende aftale med Post Danmark. Derudover kan vi tilbyde gennemskuelige priser. Du betaler intet i leje. Intet for at få dine varer lagt på lager. Du betaler kun et beløb når du skal sende en ordre. Jeg vil godt garantere dig, at vi kan tilbyde dig den laveste fragt i DK, derudover er vi også meget billige på håndteringen idet vi har et større robot-setup. Vi kan også tilbyde dig en webshop, hvor det hele er automatiseret. Kunden afgiver en ordre. Ordren eksporteres til lagerhotellet. Lagerhotellet sender varen, hvorefter de ender en CSV-fil retur til dig administrationsmodul, som automatisk bogfører ordren og lukker den. Desuden sørger det for, at kunden modtager en email samt SMS med information vedr. T&T etc. Lad høre fra dig! Venligst Lasse Juhl Webstock.dk |