|
Hej alle. Nu da alt det her et oppe mht. k2m og i det hele taget annonce-svindlere, vil jeg høre om der er nogle som kender til "Internet Registret"...? Jeg blev i januar registreret som virksomhed - og siden har der selvfølgelig være blandet henvendelser fra forskellige annoncører, heriblandt Internet Registret. De ringede mig op midt på dagen (hvor jeg på daværende tidspunkt gik i skole), og uden at spørge om de måtte forstyrre/bruge lidt af min tid - spurgte de til mine oplysninger (dem der ligger bag ved CVR-nummeret). Jeg bekræftede oplysningerne (de må gerne sende tilbud, så jeg afviser ikke bare)... Kort efter ringede en anden fra firmaet og fik bekræftet at jeg havde talt med ham den første. Da han nævnte at de ville sende en ordre-bekræftigelse på det aftalte beløb - blev jeg lidt beflippet og kunne ikke lige finde ud af hvad der foregik (jeg troede først, lidt naivt, at det var fra CVR-registret de havde ringet - og skulle bekræfte). Jeg spurgte "hvad hvis jeg ikke er interesseret..."? Og fik så det svar at jeg jo skulle være opmærksom på at samtalen blev optaget på bånd. Efterfølgende kontakter jeg min far/rådgiver - som siger at det er et svindler-firma, og jeg ikke skal tænke på det. Så kommer ordrebekræftelsen d. 19/1-07 Min far siger at det skal jeg ikke tage mig af - de satser bare på at større firmaer betaler den sammen med andre regninger. Så kommer rykker nr. 1 og jeg ringer til Internet Registret og siger at jeg ikke har bestilt det pågældene produkt. De beder om at måtte vende tilbage (ja right - tænker man) - men de får lov, det kan jo være en fejl. De vender ikke tilbage. Men det gør jeg - og de giver mig samme smørre. Jeg konfronterer den UNGE mand venligt, men han holder ved at han må vende tilbage. Så kommer 2. rykker - og jeg sender en standard meddelelse (http://www.annoncehajer.dk/afslag.htm) både med post dk og pr. mail. Jeg hører intet. nu er 3. rykker kommet (29/3-07) - og jeg gik direkte til politiet, som ikke gør noget ved disse sager. Det skal lige siges at der fra start har stået på både faktura og rykkere at: Udebliver deres betaling (efter 3. rykker) vil beløbet uden yderliger varsel overgå til vores inkasso partner, som vil medføre yderliger omkostninger for Dem. !!??!! Whaaaat - Hvad gør jeg nu!!!?? Hjææælllp |
Uha
Hold dig langt fra dem, en hurtig søgning på nettet giver dem ikke gode karakterer
Hold dig langt fra dem, en hurtig søgning på nettet giver dem ikke gode karakterer
Bliv gratis medlem