Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense og splittesting - Hvor mange visninger behøves?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu fortæller du ikke hvor mange kliks der er tale om, men får den ene 1-2 kliks hvor du har fået 30-40 kr måske have ændret en hel del?

Så når de andre ting ligner hinanden, så vil jeg mene der godt kan have været en del tilfældighed henover.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:21

Rolf:

Nu fortæller du ikke hvor mange kliks der er tale om, men får den ene 1-2 kliks hvor du har fået 30-40 kr måske have ændret en hel del?

Så når de andre ting ligner hinanden, så vil jeg mene der godt kan have været en del tilfældighed henover.

Jeg vil helst ikke gå i mod Google's regelsæt, men 600+ kliks.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:27

I et tilfælde som denne hvor du er halvsikker, så kan du måske gå halvdelen af vejen.

Det vil sige, at jeg måske ville teste 80/20 i fremtiden i stedet for 50/50 i visninger.

Så køre du testen videre, men giver flest visninger til den version som ser ud til at virke bedst :)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 22:12

Morten Madsen:

Jeg bliver nødt til at bumpe den her :-)

Slet ingen inputs?

Ville i ud fra overstående vurdere at det er sikkert nok, at gå efter den der har tjent mest - eller kan det være rent held at den har tjent flere penge eftersom antal kliks er stort set de samme?

Du bliver nødt til at køre testen indtil du har et sikkert resultat. Hvis ikke du mener det kan lade sig gøre, bør du foretage en ny test, hvor der er større forskel på de ting du tester.

At klikpriserne på den ene sidevariant er højere end på den anden, er ikke noget du er herre over (det er adwords-annoncørerne der afgør klikpriserne) - dvs. klikpriserne er ikke en faktor du kan stole på vil gælde fremover og du bør derfør ikke forlade dig på det mangelfulde resultat af din test.

/JG

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)