Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotoudstyr til webshop

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Med mindre du skal fotografere RIGTIG mange sokker, og synes at fotoarbejdet er sjovt, så vil jeg helt klart anbefale dig, at bruge en fotograf i stedet. Jeg vil tro du kan få i omegnen af 200-300 par sokker fotograferet for 10000 kr. Resultatet vil være bedre, og du vil have tjent flere penge på at bruge din tid på noget andet.

Mvh Allan

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:14

Har du overvejet anden løsning end en lysboks? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:54

Det bliver et regnestykke som nok ikke kommer til at gå op. Jeg har (og vil få flere) mange designs, og relativt få på lager. Det vil ikke kunne betale sig for mig, med mindre forografens pris er så lav, så det ikke kan betale sig for ham. Det regnestykker får vi nok ikke til at gå op :-).

Mark: Jeg er ikke beskendt med alle de løsningsmuligheder der kan være :-). Så har du nogle guldkorn e.lign så kom endelig med dem :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Du kan sagtens klare dig for 10K, men som Allan siger vil du nok kunne både få bedre billeder og bruge din tid på at tjene penge ved at lade en fotograf klare opgaven. En ting er at fotografere selve billederne, men der er også hele efterbehandlingen af dem for at få det bedst mulige ud af det, det tager hurtigt lang tid. 

Jeg giver med glæde et super tilbud på produktbilleder hvis det har interesse, du er også meget velkommen til at ringe på 51295020, så vejleder jeg gerne mht. valg af fotoudstyr hvis du selv vil tage dem.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:59

Jeg har lige sendt dig en mail.

Når det er sagt så har jeg faktisk også et studiekit til salg.. 2 lamper med paraplyer og stativer.  

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:01

Hvis det eneste du skal fotografere er sokker, så synes jeg du skal købe et lystelt og tre små arbejdslamper. a la det her: http://www.karaleeserra.com/blog/wp-content/uploads/2008/09/lightbox.jpg

Jeg tror helt ærligt stadig din tid er bedre brugt på seo arbejde, affiliate sider el. lignende, men det er selvfølgelig op til dig, og jeg håber du kan bruge ovenstående :-)

Mvh Allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:07

Det er jeg ikke enig i Allan :-) Både målt på tid og pris, så tror jeg at det er den bedste løsning for mig. Men jeg har fået en del fotograf-henvendelser, så hvis det viser sig at blive noget skrammel, så ved jeg da hvor jeg kan henvende mig :-).

Men alle er da meget velkomne til at give en "pris pr. billede" (eller hvordan sådan noget sælges). Sokkerne befinder sig i Nykøbing F. Cirka 200 par. Efterfølgende 100 par pr. 3 måned. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:09

Det som jeg sigter efter er et resultat som det her. dvs. billedet skal ikke bruges i højere opløsning end dette:

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:10

Skal man kunne se modellens hud eller skal det redigeres væk? og skal skyggen være tegnet eller naturlig?  

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)