Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan skrive en pressemeddelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg søger en som kan lave en prof. og god pressemeddelse, som jeg kan sende ud, som ikke virker for reklame-agtig, men har gyldne facts og som er relevant og som vil linke til vores site.

Billigt og prof tak - smid mig en PM MED REFERENCER.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:30

Hans her inde har lavet en hel del i super god kvalitet - han er værd at anbefale, jeg vil mene han er en af de bedste indenfor faget

.

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Link til hans firma ? eller kontaktoplysninger

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:37

.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:33

Jonathan Hansen:

Hans her inde har lavet en hel del i super god kvalitet - han er værd at anbefale, jeg vil mene han er en af de bedste indenfor faget

Tak - jeg gør, hvad jeg kan.

Jes - er det dig, der har mailet - så får du svar i morgen.
Ellers kan du fange mig på kjer@kjers.com

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:35

Hej Jes

Hvor jeg kommer fra plejer vi at sige, at noget er billigt, hvis det er mere værd.

Du kan sagtens finde pressemeddelelser til en lavere pris end den, jeg tilbyder.

Derfor er jeg nødt til at vide, hvad en professionelt udført pressemeddelelse er værd i dine øjne.
Så kan jeg finde ud af, om jeg skal henvise dig til http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/pressemeddelelse/, hvor du dels kan læse, hvordan  en ordentlig professionel pressemeddelelse bliver til, og dels hvad den koster.

Der er også links til et par af mine gode artikler om pressemeddelelser, som du kan have gavn af at læse, før du vælger din leverandør.

Held og lykke med dit projekt.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:58

"En pressemeddelelse der vil linke til vores side" - det er jo ikke så svært at linke til din side i pressemeddelelsen, men alt efter hvilke medier du henvender dig til, skal du ikke nødvendigvis regne med, at linket kommer med videre i artiklen.

Personligt har jeg kun lavet links eller skrevet hjemmesideadresser i artikler, hvis artiklen omhandlede godgørende organisationer. Reelt er det måske sket ti gange ud af de mange tusind artikler, jeg har sat min byline på gennem de sidste mange år.

Hvis du udelukkende ønsker et link til journalistens information, så klapper jeg i, og holder straks op med at virke søndags morgen-sur :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)