Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil lave europæisk webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit mål er at lave min egen webshop, jeg vil dog gerne på et kursus, findes der nogle webshop kurser hvor man kan lære at lave et system der kan blive oversat til de fleste europæiske sprog? 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Skrevet kl. 21:25

Modtager gerne seriøse og værdifulde svar :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Så prøv selv at være seriøs,

Søg lidt selv på noget der er så let at finde..... Herinde er der også en søgefunktion på amino. Og der er i hvert fald en der har noget igang....

Hvis du vil indtage Europa skal der nok lidt energi til....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Skrevet kl. 21:42

Jeg modtager gerne seriøse og værdifulde erfaringer fra folk herinde udover det jeg selv kan finde frem til :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:43

De fleste CMS løsninger kan installeres med et sprogmodul. Har du ingen erfaring med programmering af webshops, er det nok for stor en mundfuld selv at gå i gang med, og jeg vil anbefale at du finder en programmør. Du kan derved selv stå for drift, og benytte tiden på det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Skrevet kl. 21:55

Jeg ved det en stor mundfuld at opbygge det selv, men jeg har mod på det - så hvis det tager 10 måneder så gør jeg det. Kunne bare være fedt hvis nogle kunne guide en i den rigtige retning til hvor man kan lære det, ressourcer, video, kurset et eller andet?

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Skrevet kl. 21:57

Ville også lige spørge om osCommerce kan anbefales? nogle der har erfaringer med det?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:01

Jeg har ikke set nogle du tilbyder kurser i at udvikle en webshop. Der er mange der har nogle om at have og drifte en webshop, men det er jo slet ikke det du søger. Jeg vil stadig mene at du bruger din tid og kræfter mest fornuftigt hvis du køber dig til det, med mindre du vil gøre det din levevej at udvikle for andre også. Ellers vil det være lidt det samme at læse til mekaniker for at bygge en bil at køre i.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)