Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk pakke hotel ??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar.

Er der virkelig ikke nogen den sælger på det tyske marked af danske netbutikker. Jeg vil virkelig gerne høre om hvilke måder I gør det på?

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ik tage følgende personligt, men du har altså fejlet lidt i din reseach... Du skriver, at din kjoleshop ingen konkurrenter har på det tyske marked. What?

En kort søgning på Ebay.de afsløre, at der er over 100.000 annoncer med kjoler i af den slags, som du sælger. Ja man kan faktisk finde flere af dine kjoler på Ebay. Søger du på Google.de, så kommer der et uoverskueligt antal konkurrenter frem!
Det samme gør sig gældende med Lingeri. Der er over 50.000 annoncer på Ebay.de og sindsyg mange konkurrenter på Google.de Flere af dine lingeri produkter distribueres i Europa via en tysk importør ;D

Så du vil nok opleve meget hårdere konkurrence i Tyskland, end du vil på det danske marked! Desuden elsker tyskerne discount, hvilket kan ses over alt. Alle ting findes i discount udgaver!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt klar over at der vil meget meget mere konkurrence i Tyskland end i Danmark. Derfor har jeg nu ikke tænkt mig at ligge mig ned og give op på forhånd. Så kunne man jo have gjort det samme i Danmark da vi startede op for nogle år siden, men det er da gået fint alligevel. Vi startede op i Norge sidste år og der går det også rigtig godt. Jeg ved fra mine producenter hvor meget salg de har i Tyskland og mener derfor helt bestemt at der er et marked for os der også. At der så sælges en masse lignende eller discount/kopi varer må man jo bare leve med. Det er jo det samme problem ligegyldig hvor man er. Jeg er igang med en solid omgang SEO og håber/forventer at mine nøgleord kommer frem på side 1 indenfor et halvt års tid. Når først jeg får besøgene er det jo jeg gerne vil høre hvad der kan øge sandsynligheden for et salg, og jeg har da gjort flere erfaringer så som faktura betaling mm. At indtage et nyt land er ikke nemt, men man skal jo lære at kravle før man kan gå :-) 

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

der er faktisk kommet en løsning som du beskriver i dit oprindelige indlæg og det hedder 'Parcel One'

 

Man kommer alle sinde forsendelser i en stor kasse, sender den til parcel one og så sender de pakkerne videre. På den måde kan man gøre det meget billigere hvis man forsender fra danmark. Altså billigere end DAO, GLS, Postnord mm

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)