Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rekruttering af affiliate partnere - 1.000,- pr. henvist kunde er det nok?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har netop lanceret et henvisningsprogram med en udbetaling på 1000,- pr. henvist kunde. Programmet er uforpligtende og nemt at tilmelde sig. Alle partnere får et individuelt link, som de kan benytte på deres hjemmeside, i e-mails, sociale medier, blogs og meget andet.

Nu skal vi i gang med at finde seriøse partnere der har tid og lyst til at være del af programmet. Har i nogle gode ideer til at finde seriøse partnere - ud over at skrive om det på Amino ;o) Og er 1000,- (pr. henvist kunde) nok til at tiltrække seriøse partnere?

Du kan læse om programmet her: www.webcrm.com/dk/affiliate

Med venlig hilsen
Ian Rosenfeldt
Online Marketing Manager
webCRM A/S
www.webcrm.com

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 15:50

Jeg kunne evt. godt være interesseret har selv firmaet CoverFred, som handler med covers til apple produkter. Hvad ville det kræve af mig?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det der betyder noget for affiliates er EPC (Earning Per Click). Det er ikke nok bare at have en høj kommission, hvis siden ikke konverterer til salg. Derfor er det en god ide at teste og måle indtil i er sikre på at siden konverterer godt. Desuden er det ekstremt vigtigt at eventuelle affiliates føler sig sikre på at jeres tracking fungerer og at pengene rent faktisk bliver udbetalt. Derfor holder de fleste affiliates sig til netværkene som jo garanterer for pengene. Ud over dette er gode bannere en god hjælp men også info og tekster som kan bruges til inspiration for affiliates.

Tilmeldt 6. Aug 10
Skrevet kl. 20:53

Hej Frederik - Vi kræver egentligt kun at du har et CVR nummer. Vi skal nok hjælpe dig i gang med gode tips og ideer til hvordan du får succes med programmet. Derudover er det gratis og uforpligtende. Du kan tilmelde dig direkte på siden

www.webcrm.com/dk/affiliate

Tilmeldt 6. Aug 10
Skrevet kl. 21:06

Tak for rigtig godt svar. Konvertering til salg oplyser vi ikke i åbent fora af konkurrencemæssige årsager. Hvis man tilmelder sig og bliver godkendt fortæller vi gerne hvad konverteringsraten er igennem hele tragten.

Når man logger ind som medlem får man adgang til grafik, diverse bannermateriale, tips og et marketing dokument med taglines, USP'er, fordele mv.

Vores kode fungerer efter samme princip som Affiliate networks og er derfor ligeså sikker som deres. I systemet kan man se antal klik man har genereret, antal konverteringer i form af f.eks. Gratis prøvesystem og naturligvis hvor mange af disse der er blevet til kunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:
Derfor holder de fleste affiliates sig til netværkene som jo garanterer for pengene.

Det er ikke alle netværk som garanterer for pengene - jeg har da i hvert fald oplevet et af de store netværk, som ikke har udbetalt provision, da deres kunde ikke har betalt (7 salg til ca. 2.200,- i provision).

Det kan godt være de praler med at garantere det, men virkeligheden kan godt være en anden.

MVH

Thomas

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 21:25

Det er rigtig Thomas, men jeg har prøvet at miste mere end det på en privat aftale så det gør jeg ikke igen foreløbig. Men burde du ikke kunne kræve sine penge i retten?

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 21:25

webCRM:

Tak for rigtig godt svar. Konvertering til salg oplyser vi ikke i åbent fora af konkurrencemæssige årsager. Hvis man tilmelder sig og bliver godkendt fortæller vi gerne hvad konverteringsraten er igennem hele tragten.

Når man logger ind som medlem får man adgang til grafik, diverse bannermateriale, tips og et marketing dokument med taglines, USP'er, fordele mv.

Vores kode fungerer efter samme princip som Affiliate networks og er derfor ligeså sikker som deres. I systemet kan man se antal klik man har genereret, antal konverteringer i form af f.eks. Gratis prøvesystem og naturligvis hvor mange af disse der er blevet til kunder.

Jeg tager et kig!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:26

webCRM:

Vores kode fungerer efter samme princip som Affiliate networks og er derfor ligeså sikker som deres.

Og dog. For tillid = sikkerhed

Eksempel.

Jeg siger ikke i gør det, men i princippet kan i gå ind og ændre Hr. Jensens konverteringer fra september til 10, selvom han reelt har sendt jer 25. 

Det er b.l.a. denne bekymring der for de fleste til at vælge et affiliate netværk.

Med venlig hilsen
Bastian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Erik Hamre:
Det er rigtig Thomas, men jeg har prøvet at miste mere end det på en privat aftale så det gør jeg ikke igen foreløbig. Men burde du ikke kunne kræve sine penge i retten?

Det kunne jeg måske godt prøve, men jeg kunne forestille mig, at de har dækket sig ind i deres betingelser - jeg vil hellere koncentrere mig om noget andet. Og så har jeg heller ikke lyst til at få lukket min konto, hvis de stiller sig på tværs, der er trods alt flere penge i at beholde kontoen :-)

jeg har ikke tabt nogen penge på private aftaler (endnu da - jeg rykker for en enkelt :-) - eneste hidtidige problem er at nogle af dem ikke har mulighed for at bruge cookies, det gælder f.eks. alle dem der bruge Dandomains affiliate modul. På den konto går jeg glip af en del salg, men alternativet er ingen salg overhovedet.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)