Jeg kender ikke så meget til dit træpille projekt men håber du har undersøgt markedet og dine poetentielle konkurrenter grundigt inden du begiver dig ud i de store investeringer. Der er for kort tid siden lavet et fantastisk supermoderne træpilleanlæg til +50 mill. på Sjælland som kan køre utrolig mange tons piller igennem deres pakkesystem hver dag. Er sikker på de kan diktere markedspriserne såfremt de har lyst til det på de kvaliteter de kan leverer. |
Hej Cookie
Ser du hele denne øvelse har gået ud fra en bestemt udsalgspris, der efter er produktions niveauet sat efter en null løsning, alt over dette antal af xxxx paller årligt, er med til at gøre mit liv mere morsomt.
Naturligvis er der altid et eller andet niveau for det kan gå galt, men jeg ser denne som meget lille, da alle fremtidprognoser siger at vi havner oppe mod de 25%, af alt energi til opvarming kommer fra Bio Brændsel.
Det alene at vores pris er en af de laveste på træpiller, samt vi håber at kunne fremstille et produkt af meget høj kvalitet, burde kunne sikre os en god markedsandel, naturligvis er alt dette intet værd, hvis vores serviceniveau ikke følger med og helt oppe i den bedste gruppe.
Venligst René Buch