Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går i små sko!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke så meget til dit træpille projekt men håber du har undersøgt markedet og dine poetentielle konkurrenter grundigt inden du begiver dig ud i de store investeringer.

Der er for kort tid siden lavet et fantastisk supermoderne træpilleanlæg til +50 mill. på Sjælland som kan køre utrolig mange tons piller igennem deres pakkesystem hver dag. Er sikker på de kan diktere markedspriserne såfremt de har lyst til det på de kvaliteter de kan leverer.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:51

Hej Cookie

Ser du hele denne øvelse har gået ud fra en bestemt udsalgspris, der efter er produktions niveauet sat efter en null løsning, alt over dette antal af xxxx paller årligt, er med til at gøre mit liv mere morsomt.

Naturligvis er der altid et eller andet niveau for det kan gå galt, men jeg ser denne som meget lille, da alle fremtidprognoser siger at vi havner oppe mod de 25%, af alt energi til opvarming kommer fra Bio Brændsel.

Det alene at vores pris er en af de laveste på træpiller, samt vi håber at kunne fremstille et produkt af meget høj kvalitet, burde kunne sikre os en god markedsandel, naturligvis er alt dette intet værd, hvis vores serviceniveau ikke følger med og helt oppe i den bedste gruppe.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:04

Hej Duffy

Tak for den nye information, jeg var ellers ret sikker på jeg kendte til alle producenter, i hele landet.

Det er helt nyt for mig der er en nybygget fabrik på sjælland, har du evt. et navn på dem?

Dog er jeg stadivæk helt tryk ved investeringen på et komplet anlæg, da jeg kender min pris på sådan et anlæg og nej det er slet ikke i nærheden af de omtalte +50 mill. Desuden er det 2 helt forskellig miljøregler vi kommer til at virke under, da deres produktion med stor sansynlighed er mere end 6.000 kilo træpiller pr. time, vores er under netop for letter at kunne få en miljøgodkendelse.

Naturligvis vil vi på ingen måde misbruge denne lidt letter godkendelse, men yde vores til at gøre en grøn indsats, med fokus på vores socialeansvar, med i vores planer ligger vindenergi fra en vertikalvindmølle, solcelleanlæg på taget, og et muligt damptubine anlæg, alt sammen for at gøre et forsøg på selv, at producere den strøm vi har behov for i vores produktion, dermed håber vi på vores energiaftryk bliver så lille som muligt, eks, vores nedtørringsanlæg vil være fyrret med barflis, som er et restprodukt fra den faktiske produktion.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)