hej aminoer, jeg skal have en hjemmeside til et nyt firma jeg skal have oprettet. og det kan kun gå for langsomt! hvilken udbyder skal jeg vælge? har jeg brug for web-hotel? har ikke tid til at hoppe på svindlere!! normalt bruger jeg min computernørd til dette men han har ikke tid og som sagt skal det gå meget stærkt! håber på et hurtigt svar ! tak på forhånd! mvh klaus |
hvilken domæne-udbyder
Hvad skal du have lavet mere præcist? Der er måske 100 på Amino som kan hjælpe dig, jeg er en af dem... |
lige nu skal jeg bare sikre mig domænet, som lader til at være ledigt.og jeg ved ikke hvilken udbyder der er serriøs! derefter en tur til "skat" hjemmesiden skal indeholde en kalender, hvor jeg kan skrive ind, hvilke uger der er ledige til mit foretagende. (lisom når man skal booke et hotel eller sommerhus hvor man kan se hvad og hvornår man kan chekke ind) |
Du skriver domæneudbyder - Betyder det at du har en hjemmeside klar, eller skal den også laves? Hvad ønsker du af din leverandør, du kan finde webhoteller i alle prislejer (de billigste har normalt ikke mulighed for telefonisk support) og i den anden grøft kan du finde udbydere af totalløsninger, hvor prisen logisk nok er noget højere end 10 kroner pr måned. Mit råd til dig er et du sætter dig ned og får lagt en lille plan om hvad det er du har behov for, spørg endelig løs her hvis du er i tvivl om noget. Uden det er det lidt svært at pege dig videre i en bestemt retning. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Herefter kan du altid få det flyttet på et web-hotel når du er klar til en hjemmeside. Du kan også finde et firma som kan hjælpe dig med disse ting, det kunne f.eks. være mig eller et af de mange andre selskaber her på amino.dk |
|
|
ja i første omgang skal jeg bare sikre domænet og hvis jeg så senere kan vælge mit webhotel er det fint nok for mig! er www.gratisdns.dk at foretrække for de andre? en jungle uden lige! |
|
|
// Jesper Skov