Nøj hvor jeg håber at kunne få hjælp herinde, for jeg er ved at slå flikflak over dårlige søgeresultater på Google vedr. en printer til kuverter. |
Hvad med at bruge labels, så slipper du for at købe en ny printer?
Mvh, Brian
Nøj hvor jeg håber at kunne få hjælp herinde, for jeg er ved at slå flikflak over dårlige søgeresultater på Google vedr. en printer til kuverter. |
Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.
Hvad med at bruge labels, så slipper du for at købe en ny printer? Mvh, Brian |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hej Brian, |
Mange hilsner Mia |
Hej Martin, god pointe! Nu vil en superprinter jo spare mig for mængder af tid, men når det så er sagt, håber jeg på, at den koster under 5.000,-... mon ikke, man kan få en ok printer for den slags penge? |
Mit bedst bud er i denne her serie: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF06a/18972-18972-3328059-236263-236263-3815797.html Nu er jeg selv rigtig glad for HP da jeg har oplevet dem værende rigtige stabile. Ulempen ved dem her er at der ikke er M65 fødere i skufferne til dem. Ellers så jeg en anden HP... men den kostede som minimum 10.000,- kr excl. moms. En god detajle ved denne er serie er den bla. kan fåes som netværksprinter så flere kan deles om den. Hvis det ikke helt er godt nok vil jeg forslå dig at tage kontakt til et kontorforsyning firma. |
Perfekt, tror faktisk det er sådan en HP'er, jeg skal bruge. Tak for hjælpen Martin |