Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omformulering af tekst

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder med en mindre opgave, og ville gerne høre et par forslag til at omformulere nedestående tekst til en mere inspirerende og letlæselig tekst. Hvis folk kunne komme med et par spændende indgange til hvordan teksten kunne omformuleres eller skrives på en bedre måde, ville jeg blive glad. 

lt i fester og mere end 20 forskellige locations

Festarrangement i firmaet, privat eller i selskabslokale? QAKK har de helt rigtige rammer til den obligatoriske firmafest, sommerfest, konference eller julefrokost. Traditionel firmafest eller et mere alternativ og moderne festarrangement.

Alt i firmafester, Sommerfester, Julefrokoster mv.

QAKK tilbyder alt i firmafester, sommerfester, julefrokoster mv. Vi tilrettelægger arrangementer på firmaadresser, på restaurationer eller hos samarbejdspartnere som QAKK kan stå inde for.

Til den store firmafest er QAKK behjælpelig med komplette løsninger efter kundens specifikke ønsker, eller delområder som underholdning, happenings, dekorationer, lyd & lys, musik, serveringspersonale og lign.

Af de firmafester og arrangementer som QAKK selv udbyder garanteres der konkurrencedygtige priser i forhold til produktet.

Vi udvikler og skræddersyer gerne jeres firmafest, sommerfest eller julefrokost på jeres egen location og alternativt har vi mere end 20 forskellige locations i København og omegn som vi kan byde ind med.

Firma- og sommerfester til alle budgetter

Vi kan tilbyde helaftens arrangementer fra helt ned til kr. 479,- + moms for velkomstdrink, stor buffet med forret og dessert, kaffe/avec, fri blød bar i hele 8 timer inkl. DJ på central location i København. For symbolske beløber får I samtidig hård bar og cocktailbar med.

Oplev en firmafest, sommerfest eller julefrokost fra QAKK og få proffessionel behandling fra start til slut.

Jeg takker på forhånd

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:24

Tim Myhrvold:

QAKK tilbyder alt i firmafester, sommerfester, julefrokoster mv. Vi tilrettelægger arrangementer på firmaadresser, på restaurationer eller hos samarbejdspartnere som QAKK kan stå inde for.

QAKK har et tilbud til dig! QAKK tilbyder alt når vi snakker firmafester, sommerfester, julefrokoster og lign. arrangementer. Vi sørger for at dit arrangement bliver uforglemmeligt, og sørger for alt fra arrangementer på firmaadresser til arrangementer på restauranter. Læs mere her!/Klik her!/Osv. osv. :-)

Hvad synes du? Du er velkommen til at smide din kritik pr. PM her på Amino - det er op til dig.

Jeg vil råde dig til at læse denne lille guide; "Skriv så det sælger", skrevet af Rikke Moos fra webskribenten.dk.

Jeg håber du kunne bruge mit indlæg.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Bestemt en side der er værd at kigge igennem, for at finde ny inspiration. 

Hvis i skulle komme forslag på hvordan det kunne blive skrevet på mere korrekt dansk, vil jeg meget gerne høre fra jer. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)