|
Hejsa, vi har fået en opgave hvor vi skal promoverer Tahiti i Danmark. Budgettet er lille, men det er et vildt spændende arrangement, som er åben for alle. Er der nogen der kender et fedt sted i København (indre by) som har mulighed for at rumme et sådan arrangement? På forhånd tak... :O) Christina |
lokaler til event i københavn
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Hej Christina Du sender da mig til Tahiti og laver nogle flotte panoramabilleder. Ved du ikke at billeder sælger??? For at kunne hjælpe med ideer til lokaler ville det være super at vide lidt om ønskerne og budget. Der er trods alt stor forskel på om du skal ud og finde en cafe eller have fat i et konferencehotel.... |
|
hvor stort skal det være? du er velkommen i mit smukke galleri i Nansensgade 24, der er 4 rum på i alt 74 m2. venlig hilsen Ilse Jørgensen Galleri N24 www.galleri-n24.dk |
|
hejsa - mange tak for jeres henvendelser - har haft problemer med min mail - men kan nu skrive at stedet er fundet ![]() vi har simpelthen lejet arbejdermuseet... men igen mange tak... det er et åbenarrangement - så det er svært at forudse antallet - men løbenden dagen ca. 500-1000 besøgende... :O) Christina |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem