|
Jeg har fundet ud af at flere Aminoer her sælger computere!! Hvorfor kontakter i ikke internetudbyderne telia, cybercity. tdc, og alle de andre internet leverandører SOM GERNE VIL IND PÅ MARKEDET og ser hvilke aftaler i kan komme frem til ved salg af en pc + Internet abonnement. Ligesom telekæden gør med telefoner. Så kunne Computerbutikken sælge "DANMARKS BILLIGSTE COMPUTERE" Med Ven Lig HILSeN Jens Lykke Nielsen |
EN GRATIS IDE
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
|
Jeg har tænkt lidt samme tanke, selvom jeg langt fra er i IT-branchen. Men branchen knyr sig jo over lave dækningsbidrag og der må nytænkes. Så hvorfor stifter IT-Aminoerne ikke en fælles indkøbsforening som kan hjælpe dem med at højne deres DB? De vil samtidig, som du skriver, kunne tilbyde eksempelvis 6 måneders gratis internetadgang og 3 måneders gratis antivirus ved køb af netop deres PC. Der er mange andre muligheder; en indkøbsforening kan opnå meget synergi ved markedsføring, håndtering af reklamationer og meget mere. Det koster en lille smule samlet administration, men det vil givetvis rigeligt kunne betale sig i form af bedre priser og mindre lokal administration - og ikke mindst; mere tilfredse kunder. |
|
Så tag ind i en Telefonbutik og kig på en ny mobil telefon. pris med og pris uden abonnement. Kan ikke se de store forskelle på at "lave en rabatordning" på internet abonnement eller mobil abonnement |
|
og ser gerne en pc for 1kr. ligesom man kan få mobiltelefoner. |
Det ville nok blive en ret lang bindingsperiode du skulle acceptere. En computer er jo, trods alt, noget dyrere end en mobiltelefon :) Men ellers synes jeg nu konceptet lyder interessant. |
www.nfdesign.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem